Gjest CatMaru Skrevet 12. september 2012 #112341 Del Skrevet 12. september 2012 Har du begyndt å drikke? Jeg liker bayonneskinke, men bayonneskinke med Jesus og Maria synes jeg høres lidt voldsomt ud. Kanskje du sikter for høyt med tilbehøret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #112342 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Jeg kommer, Maya! Noz: Skal vi ha fest PÅ Hikken? Jeg trodde det var fest For Hikken. BLiver det ikke lidt tungt for hende hvis alle skal danse på hende? Hvis vår elskede Hikk flytter ned hit, så må vi lave uinteressantfest. Jeg har plads! heheeeee.. jaaa`? jeg er så lei av å lage fester for folk, så jeg tenkte vi kunne prøve noe nytt?? Fått ny nabo og hun ser ut som en heks: går kledd i heksekjole, helt hvit i ansiktet og et blikk som kan drepe. Og her er greia, jeg er faktisk redd hekser. Høres selvsagt teit ut, men det er ikke som om jeg tror på magi. Men jeg tror på onde kvinner som går kledd som hekser og dreper menn med gift. ...jeg har nettopp flyttet ....jeg går i mørke klær og er relativt blek... men heks??? ... det høres ut som det er meg du liksom beskriver jeg får jo litt ekstra lyst å drive med hekserier når skriver dette her da....... Endret 12. september 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. september 2012 #112343 Del Skrevet 12. september 2012 ... ...jeg har nettopp flyttet .... Endelig tatt til vettet og flyttet til Trondheim Noz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 12. september 2012 #112344 Del Skrevet 12. september 2012 Fått ny nabo og hun ser ut som en heks: går kledd i heksekjole, helt hvit i ansiktet og et blikk som kan drepe. Og her er greia, jeg er faktisk redd hekser. Høres selvsagt teit ut, men det er ikke som om jeg tror på magi. Men jeg tror på onde kvinner som går kledd som hekser og dreper menn med gift. Stakkars deg, hun naboen høres skummel ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 12. september 2012 #112345 Del Skrevet 12. september 2012 jeg får jo litt ekstra lyst å drive med hekserier når skriver dette her da....... Da må du ha sjiraffmønster på det båndet rundt heksehatten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. september 2012 #112346 Del Skrevet 12. september 2012 Flyttet til Bergen? Eller en varmere leilighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #112347 Del Skrevet 12. september 2012 Endelig tatt til vettet og flyttet til Trondheim Noz? jaaaaaaaaaaaaaaaaa jeg fant meg et koselig krypinn her i sentrum jeg,,, kan jeg komme bort en tur kanskjeeem? Da må du ha sjiraffmønster på det båndet rundt heksehatten din ja, men bare når jeg skal pynte meg Flyttet til Bergen? Eller en varmere leilighet? til regnfulle bergen? jeg fryser av sånt jo men en varmere leilighet- jatakk.. smertene har kommet tilbake nå allerede... og nå er det jo 10-17 varmegrader ute på dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 12. september 2012 #112348 Del Skrevet 12. september 2012 Du kan få flytte hit til Bodø, så kan du henge med meg og Hikken. Vi er kule altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. september 2012 #112349 Del Skrevet 12. september 2012 Det er faktisk påbudt Noz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 12. september 2012 #112350 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg har et katt på tastatur problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. september 2012 #112351 Del Skrevet 12. september 2012 heheeeee.. jaaa`? jeg er så lei av å lage fester for folk, så jeg tenkte vi kunne prøve noe nytt?? ...jeg har nettopp flyttet ....jeg går i mørke klær og er relativt blek... men heks??? ... det høres ut som det er meg du liksom beskriver jeg får jo litt ekstra lyst å drive med hekserier når skriver dette her da....... Har du flyttet?? Nå har jeg snakket i telefonen med 3 venniner. Ikke samtidig da, men i 45 minutter hver ca. Phu - svett i øret og lite batteri på tlf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #112352 Del Skrevet 12. september 2012 Du kan få flytte hit til Bodø, så kan du henge med meg og Hikken. Vi er kule altså det er dere så absolutt har veldig lyst til å dra til bodø, men ikke for å bo der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #112353 Del Skrevet 12. september 2012 Har du flyttet?? Nå har jeg snakket i telefonen med 3 venniner. Ikke samtidig da, men i 45 minutter hver ca. Phu - svett i øret og lite batteri på tlf... neeei.. men hysj da jeg skulle bare tøyse litt! hihihiih hvordan gikk forelesningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. september 2012 #112354 Del Skrevet 12. september 2012 FOrelesning gikk fint. I dag har vi diskutert etikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 12. september 2012 #112355 Del Skrevet 12. september 2012 det er dere så absolutt har veldig lyst til å dra til bodø, men ikke for å bo der! Det samme sier FruN, hun påstår hun ikke klarer mørketid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #112356 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Det er faktisk påbudt Noz. weeeeeeeee så kan vi spille san andreas hele natten! og SSX tricky!! Jeg har et katt på tastatur problem. Du lurte på oppgaven min du kom jeg på........ jeg skal først forklare hva reliabilitet og validitet er, og de ulike undergruppene av dem. så skal jeg lage et behandlingsopplegg til en OCD-pasient med å bruke eksperimentell forskningsdesign- N=1-design.- og deretter begrunne hva som gjør dette N=1 designet reliabelt og valid- eller om det ikke er det.. sist men ikke minst skal jeg drøfte om det er mulig at data han være reliable men ikke valide og omvendt- kan data være valide uten å være reliable....... wooooohooooooooo! fremføring 25.september... jeg har gjort 70% av oppgaven, 1 annen på gruppa har gjort de resterende 30prosentene.... og 2 stk harke gjort en dritt...... Gia- du som veit det meste her kan du hjelpe?? Endret 12. september 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #112357 Del Skrevet 12. september 2012 FOrelesning gikk fint. I dag har vi diskutert etikk oiii...det har jeg også det har de kanskje i alle yrkesgrupper? til en viss grad jaffal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. september 2012 #112358 Del Skrevet 12. september 2012 weeeeeeeee så kan vi spille san andreas hele natten! og SSX tricky!! Du lurte på oppgaven min du kom jeg på........ jeg skal først forklare hva reliabilitet og validitet er, og de ulike undergruppene av dem. så skal jeg lage et behandlingsopplegg til en OCD-pasient med å bruke eksperimentell forskningsdesign- N=1-design.- og deretter begrunne hva som gjør dette N=1 designet reliabelt og valid- eller om det ikke er det.. sist men ikke minst skal jeg drøfte om det er mulig at data han være reliable men ikke valide og omvendt- kan data være valide uten å være reliable....... wooooohooooooooo! fremføring 25.september... jeg har gjort 70% av oppgaven, 1 annen på gruppa har gjort de resterende 30prosentene.... og 2 stk harke gjort en dritt...... Jeg har også skrevet om (eller hvertfall lært om) relialibilitet og validitet. Husker ikke hvilket fag da... Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvilket fag det var.... oiii...det har jeg også det har de kanskje i alle yrkesgrupper? til en viss grad jaffal? Ja sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest test123 Skrevet 12. september 2012 #112359 Del Skrevet 12. september 2012 ...jeg har nettopp flyttet ....jeg går i mørke klær og er relativt blek... men heks??? ... det høres ut som det er meg du liksom beskriver jeg får jo litt ekstra lyst å drive med hekserier når skriver dette her da....... Skaff deg noen normale klær og litt farge! Men hun går faktisk ikke kledd i sort, hun går i noen mørke viktorianske kjoler. Det er hakket skumlere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest test123 Skrevet 12. september 2012 #112360 Del Skrevet 12. september 2012 ...jeg har nettopp flyttet ....jeg går i mørke klær og er relativt blek... men heks??? ... det høres ut som det er meg du liksom beskriver jeg får jo litt ekstra lyst å drive med hekserier når skriver dette her da....... Skaff deg noen normale klær og litt farge! Men hun går faktisk ikke kledd i sort, hun går i noen mørke viktorianske kjoler. Det er hakket skumlere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg