Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

er sånn jeg begynte. du skaffer lillebjørn nilsens gitarbok, kassegitar, sånn elektronisk stemmegreie og setter av tid hver dag. og, ikke ha for høye mål til å begynne med, aksepter at du må lære rytmen først, så begynner det å sige inn av seg selv.

Så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel sikkert mye hjelp å få på youtube etc. også?

det finnes en masse bra dvd'er, og masse fint på nettet også til å hjelpe for å rett og slett se hva man gjør med gitaren. dog, min erfaring på youtube er at det er mye hjelp (god hjep, for all del) til å spille relativt avanserte melodier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt borte her, jeg. Driver og ser på at jenter barberer bort håret for å donere penger til en leukemiforening. Ser skremmende befriende ut å få bort alt håret, men jeg hadde nok aldri turt å gjøre noe lignende selv. Jeg har jo eksem i hodebunnen også. Hadde nok sett helt forferdelig ut. Sparer nå, jeg. :) Skal få så langt hår atte hjælp! Helt ned til rumpestumpen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mange ganger vært på nippet til å klippe av meg alt håret, men ombestemt meg i siste liten hver gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WT, du har langt hår?

Nopz, blitt voksen ^^ passer dårlig til uniformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nopz, blitt voksen ^^ passer dårlig til uniformen.

Så det du mener er da enten at du savner å ha langt hår, eller at du savner en dame med langt hår slik at du kan leke med håret hennes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det du mener er da enten at du savner å ha langt hår, eller at du savner en dame med langt hår slik at du kan leke med håret hennes? :)

det bør helst henge en kvinne fast på det, ja.

jeg har hatt hockey en gang i tiden, og til og med hestehale. jeg ser ikke for meg at det skjer igjen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det bør helst henge en kvinne fast på det, ja.

jeg har hatt hockey en gang i tiden, og til og med hestehale. jeg ser ikke for meg at det skjer igjen ^^

Hockey og greier! :) Jeg har datet flere menn med langt hår. Har ingenting i mot det, men liker at mitt er enda litt lengre, og noen av de karene der kunne jeg ikke slå. De lot det gro og jeg lot det gro, og da fikk jeg aldri tatt dem igjen. Dårlig gjort! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Se en film og pop deg noe popcorn?

Joo, men jeg har liksom ikke tid, for jeg må sove! SKal opp "tidlig" i morgen og sånn, stress! :[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...