Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk aldri smakt det, men kan ikke tenke meg annet enn at jeg vil like det! :jepp:

Veldig godt i indisk eller thai mat :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokosmelk kan man lage kokossaus av... Veldig enkelt: Stekt løk i små biter brunes, kokosmelk helles i.. det får et oppkok... karri og buljong tilsettes... det koker inn og blir fyldig = ferdig :)

Se! Jeg fant, jeg fant!

Min lenke

Dedikert til han selveste! :fnise:

Skrevet

Veldig godt i indisk eller thai mat :D

Ja, det har jeg fått med meg :jepp: Er ikke så flink til å komme i gang - men har til stadighet store planer om å få prøvd ut å lage litt asiatiske retter :jepp:

Skrevet

Jeg er ikke c kjedis lenger?!

Indisk er best, gå på resturant? De er sikekrt flinkere hehe. Indisk mat er sånn jeg ikke klarer helt å få til å bli like godt som ute.

Skrevet

Jeg er ikke c kjedis lenger?!

Indisk er best, gå på resturant? De er sikekrt flinkere hehe. Indisk mat er sånn jeg ikke klarer helt å få til å bli like godt som ute.

Gratulerer som fast inventar! :D Hihi.

Skrevet

Blåser helt vanvittig her - høres ut som noen står og dunker HARDT i veggen min :sjokkert:

Gjest hogwash
Skrevet

Blåser helt vanvittig her - høres ut som noen står og dunker HARDT i veggen min :sjokkert:

:plystre:

Skrevet

Aww. Håper ikke du er redd :klemmer:

Skrevet

det er bare luften som løper og har det travelt.

Skrevet

Gratulerer som fast inventar! :D Hihi.

Hehe takk. Og gratulerer med dagen som akkurat var :) Håper du hadde det fint!

• Liker 1
Skrevet

drømte at jeg satt på en buss i natt. dette drømmer jeg ofte :klo:

Skrevet

drømte at jeg satt på en buss i natt. dette drømmer jeg ofte :klo:

du har gitt kollektiv drøm en helt ny mening ^^

• Liker 1
Skrevet

:plystre:

coconut.jpg ? :)

Aww. Håper ikke du er redd :klemmer:

Neida :) Tror jeg vet hva det er, har hengt opp en jordbærampel der midlertidig, ikke så veldig smart åpenbart og nå denger den visst løs på veggen :ler:

Skrevet

Neida :) Tror jeg vet hva det er, har hengt opp en jordbærampel der midlertidig, ikke så veldig smart åpenbart og nå denger den visst løs på veggen :ler:

:fnise: Det er bra at du ikke blir skremt av sånt, jeg blir.

Skrevet

Hadde nok blitt rimelig skremt om jeg ikke visste hva det var :ler:

Skrevet

revenge of the strawberries?

• Liker 1
Skrevet

revenge of the strawberries?

Noe sånt ja! :fnise:

Skrevet

WT, er det mulig å lære seg å spille gitar helt uten hjelp, hvis man aldri har spilt det før?

Skrevet

WT, er det mulig å lære seg å spille gitar helt uten hjelp, hvis man aldri har spilt det før?

er sånn jeg begynte. du skaffer lillebjørn nilsens gitarbok, kassegitar, sånn elektronisk stemmegreie og setter av tid hver dag. og, ikke ha for høye mål til å begynne med, aksepter at du må lære rytmen først, så begynner det å sige inn av seg selv.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...