Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skjønner når du ser bilde av den tigeren Rofl, at jeg ikke var helt avslappet når jeg klappet en? Se på str på potene a! Vil ikke ha et slag fra en sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjempesinna::kjempesinna: Hater ligningsattesten,særlig når du ikke skjønner stort

og du må ha det inn med teskje,var borte på lignigskontoret istad og må selvfølgelig

vente en evighet på å slippe inn...skjønnte heller ikke så mye når rådgiveren der inne

la ut om gjeldsrente som var årsak til restskatt og greier.... :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg er uforskammet lykkelig om dagen :opplyser:

uforskammet? men du fortjener vel all lykke som er mulig å få du da!

så om du er lykkelig så blir jeg glaaad :nigo:

du er jo trossalt en bra kar!

rumle, jeg fant ikke innlegget igjen, men jeg mener det var du som skrev at bissevovven min var så søt?

jeg skal ihvertfall hilse fra den å takke :takke:

den ble veldig glad, selvom den vet selv hvor søt den er :fnise:

:rodmer:

halloooo dere andre mennesker også :vinke:

håper dere får en bra dag, uten sykdommer og skolestress og dumme kjipt tanker og vonde knær og vond tå og og og...hmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm....altså... :sjenert: :sjenert: :sjenert: :sjenert:

Hihi. Du har blitt avslørt :fnise:

Du skjønner når du ser bilde av den tigeren Rofl, at jeg ikke var helt avslappet når jeg klappet en? Se på str på potene a! Vil ikke ha et slag fra en sånn.

Yup yup. De en smule større en Fluffy :fnise: Men fy hvor søte de fremdeles er :rodmer:

uforskammet? men du fortjener vel all lykke som er mulig å få du da!

så om du er lykkelig så blir jeg glaaad :nigo:

du er jo trossalt en bra kar!

rumle, jeg fant ikke innlegget igjen, men jeg mener det var du som skrev at bissevovven min var så søt?

jeg skal ihvertfall hilse fra den å takke :takke:

den ble veldig glad, selvom den vet selv hvor søt den er :fnise:

:rodmer:

halloooo dere andre mennesker også :vinke:

håper dere får en bra dag, uten sykdommer og skolestress og dumme kjipt tanker og vonde knær og vond tå og og og...hmm?

Lukter det masse vofs av Betty? Mener å ha hørt at pudler ikke lukter så spesielt mye sammenlignet med andre hunder? Stor :klemmer: til deg Nozzingen og måtte dagen bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna::kjempesinna: Hater ligningsattesten,særlig når du ikke skjønner stort

og du må ha det inn med teskje,var borte på lignigskontoret istad og må selvfølgelig

vente en evighet på å slippe inn...skjønnte heller ikke så mye når rådgiveren der inne

la ut om gjeldsrente som var årsak til restskatt og greier.... :rasende:

Har du ikke lært deg språket enda? Når man har lært seg språket er sånt mye lettere å forstå.

Har du betalt mindre renter i 2011, enn hva det var forespeilet at du skulle på skattekortet kanskje? For skattekortet for 2011 er beregnet på grunnlag av ligningen din for 2009 (hvis du ikke har endret selv). Og renten var kanskje litt høyere i 2009 enn i 2011??

Hjalp det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frisk nok til å jobbe, men er ikke 100% enda. Kanskje 70... Har sinnsykt vondt i tennene. De på jobb sier det er typisk bihulebetennelse. Men det har jeg aldri hatt før, så jeg aner ikke hvordan det kjennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke lært deg språket enda? Når man har lært seg språket er sånt mye lettere å forstå.

Har du betalt mindre renter i 2011, enn hva det var forespeilet at du skulle på skattekortet kanskje? For skattekortet for 2011 er beregnet på grunnlag av ligningen din for 2009 (hvis du ikke har endret selv). Og renten var kanskje litt høyere i 2009 enn i 2011??

Hjalp det?

Jo,da det hjelper litt,snakka nettopp med pappa på tlf. istad og det begynner

å demre litt her nå,er grønn som ett blad når det kommer til slikt :sjenert:

(skammer jeg meg over å innrømme)...

Saken er at jeg har ett lite lån som er nesten nedbetalt nå som er oppgitt med

bortimot maksimalt beløp på ligningsattesten min,noe jeg ikke var klar over...

(fordi jeg er så himla hjelpesløs på slikt) Som en følge av dette så har jeg

fått mer rentefradrag på skatten min enn jeg er berettiget til.Normalt så

skal jo rentesatsen din på lån,oppgis ifra banken til ligningskontoret hvert

år,om jeg forsto dette riktig,men dette hadde ikke skjedd i mitt tilfelle,og

til syvende og sist så er det jeg som sitter med ansvaret for å oppgi dette korrekt

på ligningen min...jeg er jo ikke dum (tror jeg ihvertfall ikke) men når en må sette

seg inn i alt dette egenhåndig så blir det ganske mye på en gang kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er frisk nok til å jobbe, men er ikke 100% enda. Kanskje 70... Har sinnsykt vondt i tennene. De på jobb sier det er typisk bihulebetennelse. Men det har jeg aldri hatt før, så jeg aner ikke hvordan det kjennes.

Det henger ikke sammen med pollenallergi eller no sånt da?

(om du har denne allergien) Mange sliter med sånnt når våren

kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Fælt som dere har holdt på her i natt da! :fnise:

Tror jeg skal gå å sove litt nå, prioriterte å sitte å se på GOT i går kveld istedet for å sove... og nå angrer jeg kanskje litt... var en lang dag på jobb i dag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...bra du nevnte Game of Thrones,hadde helt glemt det,satte det på

nedlasting nå,hey,hey...dagens lyspunkt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...