Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71861 Del Skrevet 15. april 2012 jeg har knapt hårvekst på beina :/ heheee, nå kom jeg til å tenke på min tidligere venninne om hun snakker med noen om hårvekst eller barbering, så sier hun på blodig alvor at hun har arvet hårveksten til pappan hennes.. og det er helt sant! ...akkuratt som faren hennes, så har hun ikke en eneste hår på noen av lemmene eller, noen få dunår har man vel alltids, men hun har superglatt hud hele tiden, og kjennes alltid nybarbert ut, selvom hun aldri har barbert noen av lemmene sine! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. april 2012 #71862 Del Skrevet 15. april 2012 lol, noz! ^^ jeg har hatt venninner som har vært blodig misunnelige på hårveksten min, hehe. er litt snodig, for det er stort sett "normalt" på overkropp/hode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 15. april 2012 #71863 Del Skrevet 15. april 2012 heheee, nå kom jeg til å tenke på min tidligere venninne om hun snakker med noen om hårvekst eller barbering, så sier hun på blodig alvor at hun har arvet hårveksten til pappan hennes.. og det er helt sant! ...akkuratt som faren hennes, så har hun ikke en eneste hår på noen av lemmene eller, noen få dunår har man vel alltids, men hun har superglatt hud hele tiden, og kjennes alltid nybarbert ut, selvom hun aldri har barbert noen av lemmene sine! har vi en felles bekjent? En dame jeg kjenner hadde altså ikke noe hår annet enn på hodet. Dette var før brasilian wax ble populært, men i alle fall så lurte gubben hennes på om det aldri skulle begynne å gro noe der nede. Hun barberte og barberte, men ingenting dukket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 15. april 2012 #71864 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg kan gå med shorts på vinteren for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 15. april 2012 #71865 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Kunne sikkert flettet pelsen på beina mine Nozzingen på kg nå! Madness Da var jeg i sengen igjen. Blir godt å sove til alarmen brutalt drar meg opp igjen. Natti natt alle sammen. En og et glass med noe godt skulle Giacomo komme snikende. Endret 15. april 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 15. april 2012 #71866 Del Skrevet 15. april 2012 Hei Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71867 Del Skrevet 15. april 2012 hvorfor er det så madness roflen? ..synes jeg nesten ikke er andre steder enn på kg jeg har savnet gia her i helgen jeg- hva driver han med forno tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 15. april 2012 #71868 Del Skrevet 15. april 2012 trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 15. april 2012 #71869 Del Skrevet 15. april 2012 Han drikker vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71870 Del Skrevet 15. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 15. april 2012 #71871 Del Skrevet 15. april 2012 noe å varme seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. april 2012 #71872 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg klarer ikke legge fra meg skolearbeid, men samtidig er jeg pisse lei. Hyl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71873 Del Skrevet 15. april 2012 Takk Ery, det trengs! Huff, stakkars eplealven - legg fra deg skolearbeidet, unge dame, NU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. april 2012 #71874 Del Skrevet 15. april 2012 hvorfor er det så madness roflen? ..synes jeg nesten ikke er andre steder enn på kg jeg har savnet gia her i helgen jeg- hva driver han med forno tro? Giacomo har holdt seminar i helgen, og ellers brukt tiden på å være nedstemt og lei. Nå er jeg på nattevakt med verdens tregeste nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. april 2012 #71875 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Ja men jeg lider av dårlig samvittighet fordi jeg føler at jeg burde lese, også burde jeg skrive en annen oppgave, eventuelt starte på en skriftlig eksamensoppgave. Legger jeg meg blir døgnet ferdig Endret 15. april 2012 av eplebit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71876 Del Skrevet 15. april 2012 giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71877 Del Skrevet 15. april 2012 duuuuuuumme lakenskrekk!! forsvinn med seg! joooon bluuund? hvor er duuuu? du glemte meg jon blund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71878 Del Skrevet 15. april 2012 Giacomo har holdt seminar i helgen, og ellers brukt tiden på å være nedstemt og lei. Nå er jeg på nattevakt med verdens tregeste nett. aaahhh, takk for at du tittet innom jaffal. godt og vite at du "har en forklaring" på hvorfor det har vært stille fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. april 2012 #71879 Del Skrevet 15. april 2012 Koko! Det er ikke blitt noe fyld i helgen, nei. Lidt øl på lørdag, men jeg gikk tidlig hjem, siden jeg skulde tidlig opp igjen på søndag. Så jeg har neppe satt mye brød på bordet hos hverken bryggere eller vinbønder de sidste dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #71880 Del Skrevet 15. april 2012 Jon blund kommer hit snart. Han tok med seg gubben for en time siden... Jeg blir irritert på spydige drittunger merker jeg. Må ta meg selv i nakken for å ikke bli helt bitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg