Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha. Ikke noe problem om det er riktig fyr du har funnet deg Mynona :)

Ikke flytte nei Surre. Hjelper min søster med å finne en leilighet og jeg fant en spennende jobb i Oslo som jeg likte.

Da var mamma kjørt og levert hjem. Nå meg endelig lazy på sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var akkurat vitne til at pus fløy på veranda døren. Naboens katt ville søke ly der. det var visst fy fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HuskyPusky

BSU er bare til du er 33...men man kan vel ikke begynne å spare der før en er 18 mener jeg!

......huskey? du er vel ikke 25? :klo:

33 ja, ikke 35. Jeg er 86mod så da er jeg vel 25? Uansett greit å terpe litt på vgs at så snart man er 18 så er det bsu som gjelder. Men nå har jeg egentlig lagt meg... God natt alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært noe Ery!

Det gjør mine og noen ganger HAnne. Det er noe feil... Tror de vet om det disse KG-folka.

Natta HP!

Jeg som sov til 13 i dag er ikke så trøtt nå! Får nok være litt lenger våken.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Tullepus du har eplebit. Min står ofte innenfor glassdøren og kjefter på andre puser utenfor :fnise:

Natti natt Huskypusky. Drømme om masse huskyer og malamutter :jepp:

Meget lurt om man hadde hatt et slikt kurs på skolen ja Mynona :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja hun godtar at andre katter er i bakgården til naboene, men er de ute på vår plass er det drama! Og særlig naboens to katter. Da klikker hun helt. Sikkert fordi de "deler hus, trapp og uteplass".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke litt snodig å gå rundt med løvblåser å vaske gatene nå??

Den børstebilen var her tidligere i dag. Men trodde ikke kommunen jobbet så sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke det Mynona. Har ikke twitter jeg :sjenert:

Pus har fanget meg! Hun ikke noe spesielt glad i noen andre katter :fnise: Ho tollerer noen katter men helst ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på siden jeg så hun har lagt seg på meg som om jeg var et bytte hun hadde fanget :fnise:

Endret av Rofl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...