Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Jeg tror vi burde innføre et fag i skolen om privat økonomi. Helst på slutten av vgs. Hvordan fylle ut Selvangivelse (utrolig mange som ikke kan noe om det), hva er et kredittkort og hva skjer dersom man ikke betaler regninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HuskyPusky

Jeg tror vi burde innføre et fag i skolen om privat økonomi. Helst på slutten av vgs. Hvordan fylle ut Selvangivelse (utrolig mange som ikke kan noe om det), hva er et kredittkort og hva skjer dersom man ikke betaler regninger.

Absolutt! og ikke minst, hvor fantastisk lurt det er å starte med bsusparing så tidlig som mulig (det skulle jeg ønske noen hadde fortalt meg for en 6-7 år siden... men jeg er i full gang nå da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det og! Vurdere å begynne å spare på pensjon jeg :fnise: man har samme skattefordeler som bsu faktisk. Det er jo bare 30 år til jeg blir pensjonist :fnise:

Hørtes jeg snusfirnuftig ut nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Ja, det og! Vurdere å begynne å spare på pensjon jeg :fnise: man har samme skattefordeler som bsu faktisk. Det er jo bare 30 år til jeg blir pensjonist :fnise:

Hørtes jeg snusfirnuftig ut nå?

Hehe, neida bare fornuftig!

Jeg visste ikke at man fikk skattefordeler på det også. Får starte med det når jeg blir for gammal til bsu da. Det er vel fortsatt 10 år igjen til... (35?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

BSU er bare til du er 33...men man kan vel ikke begynne å spare der før en er 18 mener jeg!

......huskey? du er vel ikke 25? :klo:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk, men jeg ikke eksamen før neste uke, har bare vært på skolen og øvd på ulike ferdigheter idag. Hjelper ikke å bare lese, må liksom få inn prosedyrene ordentlig!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Som du skjønner Mynona, så er det veldig lenge siden vi snakket om Morgan. Så jeg husket ikke hvem av dere søtinger det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, ganske dårlig. Har tvunget meg i butikken, så har kjøpt rett i koppen så jeg får meg noe middag.

Vondt i hodet, feber som kommer og går og skikkelig hostete. Men ellers fint :fnise:

Skulle ønske mamman min bodde i nærheten da! Hun pleier å handle for meg når jeg er syk :)

Godt jeg ikke er nyforelsket ellerno, for sånn jeg ser ut nå kan ikke en mann tåle tidlig i et forhold :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...