Giacomo_P Skrevet 11. april 2012 #70641 Del Skrevet 11. april 2012 : Men mine strepsilser inneholder Hexylresorcinol, ikke diklor... Men det er kanskje to navn på samme virkestoff? Hexylresorcinol og amylmetacresol er nesten helt det samme. Hexylresorcinol har bare en ekstra hydroksylering, som gjør den omtrent dobbelt så giftig. Men det er gandske ekstreme doser som skal til for å skade et menneske, og jeg skjønner ikke hvorfor Strepsils ikke er licensiert. Det er ikke lett å finde dokumentasjon for det heller. Jeg skal se om jeg kan finde ud noe når jeg kommer på jobb igjen om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 11. april 2012 #70642 Del Skrevet 11. april 2012 hvorfor lager de to som er helt make med nesten likt navn da? Så tullete! Fordi Strepsils ikke er lovlig å selge i Norge pga virkestoff vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 11. april 2012 #70643 Del Skrevet 11. april 2012 Hexylresorcinol og amylmetacresol er nesten helt det samme. Hexylresorcinol har bare en ekstra hydroksylering, som gjør den omtrent dobbelt så giftig. Men det er gandske ekstreme doser som skal til for å skade et menneske, og jeg skjønner ikke hvorfor Strepsils ikke er licensiert. Det er ikke lett å finde dokumentasjon for det heller. Jeg skal se om jeg kan finde ud noe når jeg kommer på jobb igjen om noen dager. Good luck with that. Strepsils inn i landet NÅ. Å jeg driter i om de selger det på Rimi eller på apoteket, bare de får inn det som virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 11. april 2012 #70644 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg skal på Peppes Pizza på møte, nam jeg liker pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 11. april 2012 #70645 Del Skrevet 11. april 2012 Time to drink!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. april 2012 #70646 Del Skrevet 11. april 2012 Min Strepsils er fra Karibien Der er det ikke mye som er på resept tror jeg. Hvertfall ikke på St. Lucia Alt selges i butikken! i asia seøges alt i butikken! mine 2 venninner var nylig i thailand og der kunne de kjøpe valium på apoteket! farmasøytene har mer utdannelse enn her, så man kan bare gå dit å si hvor man har vondt, så får man antibiotika eller hva det enn nå skal være. vettke heeelt hva man skal med leger i thailand Jeg tror de het Strepsils når jeg var liten, men de måtte bytte navn siden de ikke hadde medisiner i seg. Så da ble de Repsils, også er de med medisiner Strepsils. Men dette har jeg altså blitt forklart da jeg var 8-10 år, så kan godt hende jeg ikke er helt oppdatert. jeg skulle til å spørre om repsils er den norske varianten av strepsils, men ser at dere har diskutert repsils også gitt så det er kanskje det da? jeg synes også jeg husker at repsils het strepsils før..for jeg har hørt ordet strepsils før, og jeg er lite bereist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. april 2012 #70647 Del Skrevet 11. april 2012 Amazing Race!! Der vil jeg være med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. april 2012 #70648 Del Skrevet 11. april 2012 Hihi, jeg ble vist sjekket opp av megleren i dag Jeg fikk ikke det med meg men min søster mente det. Er så teit på slike signaler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. april 2012 #70649 Del Skrevet 11. april 2012 Megler? Skal du flytte? Har snakket med de folka om den jobben du fant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. april 2012 #70650 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Amazing Race!! Der vil jeg være med!! `vet du hva?? jeg er SIKKER på at du og jeg hadde vært et perfekt team!! du er jo så bereist at du sikkert er kjent hele veien til målet, og jeg er nok den eneste i verden som faktisk liker å stresse! jeg står gjerne opp litt sent jeg, bare for å kunne stresse og når jeg stresser- da går virkeliiig ting unna fort altså! herreguuud, stakar kamel det der var dyremishandling Hihi, jeg ble vist sjekket opp av megleren i dag Jeg fikk ikke det med meg men min søster mente det. Er så teit på slike signaler jeg å? hva skjedde? har du fått oslojobben alt? Endret 11. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. april 2012 #70651 Del Skrevet 11. april 2012 Hvis du kunne gjort alt som har med høyde å gjøre. De må sikkert hoppe i strikk og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. april 2012 #70652 Del Skrevet 11. april 2012 Megler? Skal du flytte? Har snakket med de folka om den jobben du fant? Er bare med min søster siden hun skal se på Ikke tenkt og flytte enda. Ikke fått ringt de enda nei. Må få gjort det på jobb i morgen! `vet du hva?? jeg er SIKKER på at du og jeg hadde vært et perfekt team!! du er jo så bereist at du sikkert er kjent hele veien til målet, og jeg er nok den eneste i verden som faktisk liker å stresse! jeg står gjerne opp litt sent jeg, bare for å kunne stresse og når jeg stresser- da går virkeliiig ting unna fort altså! herreguuud, stakar kamel det der var dyremishandling å? hva skjedde? har du fått oslojobben alt? Kamel? I følge min søster ble hun veldig glad når jeg gikk bort og snakket med hun. Var noe meget kjent med etternavnet hennes og de viste seg at min gamle sjef var onkelen hennes eller noe slikt Ble bare fortalt alt jeg. Ser jo ikke slikt selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 11. april 2012 #70653 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg sitter i sofaen og får fotmassasje av store greie jenta mi...... Lurer på om det ligger noe bak Men deilig er det............ Rofl, skal du flytte? Og ny jobb? Jeg klarer ikke følge med når jeg er så lite her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. april 2012 #70654 Del Skrevet 11. april 2012 Så snill jente du har da Surre! Både masserer og baker cupcakes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 11. april 2012 #70655 Del Skrevet 11. april 2012 Ferdig med møte for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. april 2012 #70656 Del Skrevet 11. april 2012 Kom det noe fruktbart ut av møtet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 11. april 2012 #70657 Del Skrevet 11. april 2012 Vi slipper å legge ned, styret kom på plass til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. april 2012 #70658 Del Skrevet 11. april 2012 Hvem vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 11. april 2012 #70659 Del Skrevet 11. april 2012 Sitter å ser på luksusfellen. Får helt vondt i meg når jege ser hvor lite kontroll enkelte har over økonomien. Men det utrolig tøft gjort å melde seg på da, og sitte å si på tv at man virkelig har driti på draget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. april 2012 #70660 Del Skrevet 11. april 2012 Hvis du kunne gjort alt som har med høyde å gjøre. De må sikkert hoppe i strikk og sånn. jeg har (nesten) ingen hemninger, så det fikser jeg! jeg skrev (nesten) fordi det eneste jeg IKKE kommer til å gjøre er å hoppe i strikk men alt annet som jeg kan komme på, går helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg