Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rumle: sånn er omtrent alle flystriper i østlige karibien. Skummelt.

FruN: (eller var det light?) hva er så en dulpedælp? Det sier sjefen hele tiden.

Her har vi hatt brann i morgentimene. Så da var det ut av kontorene og ut på gata. Var visst bare no småtteri som veiarbeiderne hadde gjort igjen. Så ingen fare. Lukta værre av den brannen i kjellern for et par mnd siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror heller kanskje det er snakk om hverandres enzymer og slik :tunge1:

jeg vil si at det er ganske uhygjenisk og nasty om du går med de samme brødsmulene i kjeften i 3 dager :fnise: da tror jeg man har glemt å pusse tenner blant annet :tunge1:

Baaah...hæslig er det okkesom uansett,så det så.

Herremin hatt for noen hytter dere har :fnise:

Jeg har bare en liten koselig hytte med peis,to trange soveromk kjøkken og stue i åpen løysning men er super fornøyd for det.

Hadde selvsagt ikke sagt nei til å besøke dere en gang i blandt :klemmer:

No problemo,bare si ifra når det passer så skal jeg sparke ut

Tom Cruise og Katie Holmes som er innom på besøk,(og har oversteget velkomsten sin) :fnise:

Gjest odisi73
Skrevet (endret)

:fnise: det er fint Jelly

Mynona,har dere en pyroman på jobben som prøver å sette fyr hver gang han er uenig eller noe med dere andre eller sjefen :hakeslepp:

Endret av odisi73
Skrevet

Mynona,har dere en pyroman på jobben som prøver å sette fyr hver gang han er uenig eller noe med dere andre eller sjefen :hakeslepp:

Kanskje det er det det er... :klo: de sier at det er pga veiarbeiderne uti gata her da...

Skrevet

jeg tror heller kanskje det er snakk om hverandres enzymer og slik :tunge1:

jeg vil si at det er ganske uhygjenisk og nasty om du går med de samme brødsmulene i kjeften i 3 dager :fnise: da tror jeg man har glemt å pusse tenner blant annet :tunge1:

Hihi. Brødsmuler i 3 dager hadde nok vært litt nasty men slikt annet går jo fint om det er rett personen :sjenert::rodmer:

Herremin hatt for noen hytter dere har :fnise:

Jeg har bare en liten koselig hytte med peis,to trange soveromk kjøkken og stue i åpen løysning men er super fornøyd for det.

Hadde selvsagt ikke sagt nei til å besøke dere en gang i blandt :klemmer:

Peis + hytte = masse kos :)

OOO pyroman spooky!

Gjest NozMonster
Skrevet

mmhm, det er nasty å tenke på samma hva man utveksler.. men det er jo så innmari koslig å kline! sånn skikkelig kline! man glemmer ofte det når man har vært sammen den samme personen lenge!

Skrevet

Om det er rette personen er det ikke noe jeg tenker på :sjenert: Tror egentlig ikke jeg har tenkt noe spesielt på det ever.

HEI SØTNOZ!!! også :fnise:

Skrevet

Merker man no særlig til enzymer uansett da???

Gjest odisi73
Skrevet

Akkurat nå begynner det å bli ekkelt å tenke på alle gangene jeg har klint i mitt liv :fnise: Kommer til å tenke på enzymer hver gang jeg kliner,hvordan skal det gå til :klo:

Skrevet

Tenk heller på adrenalinet og alle de bra hormoner som gjør oss lykkelig når dere kliner! :hoppe:

Skrevet

Kunn forsiktige,tandre kyss på kinnet fra nå av,

for min del iallefall....(usj,jentelus,enzymer og greier)

Skrevet

Rumle: sånn er omtrent alle flystriper i østlige karibien. Skummelt.

:haar:

Skrevet

Fy søren jeg har skrevet mye uinteressant ... ;)

Gjest Skitten pique
Skrevet

Uaj så masse enzymer jeg har fått i meg i dag, jeg kjenner de inni munnen min nå§ :kjefte:

Skrevet

Er det bare jeg og Rofl som liker klining nå eller :sjenert:

Skrevet

Flaut med besøk når katten kommer spankulerende med en bh eller truse i kjeften.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...