Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59881 Skrevet 12. februar 2012 Ja det mener jeg skulle fungere. For noe rare filer du laster ned da :gjeiper: Bruker du en mac til og se å filene også? Ahh, de er kjempe praktiske om man liker og betale for ting Kan også installere XBMC på den og da kan den spille av alt som man laster ned også Er ikke noen ræser på å nedlasting. Vet ikke helt hva jeg skal se etter når jeg velger hvilken fil jeg laster ned liksom... Ja, ser på macen nå. Men har pleid å se på iPaden også. På vei til jobb når jeg pendlet. Også har jeg en kabel til TVn.
Gjest NozMonster Skrevet 12. februar 2012 #59882 Skrevet 12. februar 2012 Ikke noe syllefyke på meg. Holdt meg til Rom og cola men trøtt var jeg Hadde det ganske kjekt Masse hyggelige og kjekke folk som går veldig bra sammen Du kommet deg på beina igjen etter den kjempe lange rangleturen din? Du er nok den som fester lengst av oss her inne tror jeg blir man ikke syllefyk av rom og cola? har du ( eller noen andre her!) smakt cola med peanøtter oppi? det er nam det! hehe, ikke kommet meg helt på bena nei, men kommet meg opp av sengen jaffal... forflytta meg fra sengen til go`stolen
Rofl Skrevet 12. februar 2012 #59883 Skrevet 12. februar 2012 SøtNoz sitt familie bilde? Om du ikke driver så mye med nedlasting er nok den apple TV tingen meget smart da alt der bare fungerer Trenger vel litt internett linje for å kunne streame bluray og slikt men ellers er den jo genial selv om det er litt lite man får her i norge av serier og slikt. Mkv filer er alltid kjekt syntes jeg 1
Giacomo_P Skrevet 12. februar 2012 #59884 Skrevet 12. februar 2012 Eller en blanding av fransk og russisk?? Både sett Da og Merci.. Og jammen meg dukket det opp Publica også.. Hva er dette for et språk tro Kan du ikke poste en hel setning, så finder vi sikkert ud av det. Med de tre ordene du postet, virker det nærmest som noe i retning av rumensk, men det er umulig å si ud fra bare tre enkeltord. Både russisk og persisk har mange låneord fra fransk. Og rumensk har mye som minder om italiensk og delvis fransk.
Rofl Skrevet 12. februar 2012 #59885 Skrevet 12. februar 2012 blir man ikke syllefyk av rom og cola? har du ( eller noen andre her!) smakt cola med peanøtter oppi? det er nam det! hehe, ikke kommet meg helt på bena nei, men kommet meg opp av sengen jaffal... forflytta meg fra sengen til go`stolen Jeg blir ikke syllefyk av rom og cola Yup det har jeg smakt. Han ene på jobb drikker det til stadigheten. Ikke så gale faktisk
Gjest HuskyPusky Skrevet 12. februar 2012 #59886 Skrevet 12. februar 2012 skal bli superfancy adjunkt med opprykk etterhvert Det var det ja Noz, det var ikke lagt ned alikevel! Bare flyttet på! "Digital kompetanse i læring". Det ble mest afterski og fyllesjuke på meg i helga og ikke såå mye ski.... Men kakao med rom er suuuupergodt!!
Gjest HuskyPusky Skrevet 12. februar 2012 #59887 Skrevet 12. februar 2012 har du ( eller noen andre her!) smakt cola med peanøtter oppi? det er nam det! Det er supernam!!
Giacomo_P Skrevet 12. februar 2012 #59888 Skrevet 12. februar 2012 Men kakao med rom er suuuupergodt!! ....eller en spiseskje med grønn Chartreuse pr. kopp!
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59889 Skrevet 12. februar 2012 Om du ikke driver så mye med nedlasting er nok den apple TV tingen meget smart da alt der bare fungerer Trenger vel litt internett linje for å kunne streame bluray og slikt men ellers er den jo genial selv om det er litt lite man får her i norge av serier og slikt. Mkv filer er alltid kjekt syntes jeg Har ikke internett enda, så da gidder jeg ikke fikse eplet enda.. Har bare en sånn 3G-duppeditt i USBen nå. Men jeg laster jo ned torrents da. Har lært meg at de som heter noe med XVID er bra kvalitet.. og en ting til.. men det husker jeg ikke hva het nå. Også sjekker jeg kommentarene om det står om det er dritt eller bra og sånn. Og hvor mange peers og seeders det er.. Og der stopper min kompetanse. Kan du ikke poste en hel setning, så finder vi sikkert ud av det. Med de tre ordene du postet, virker det nærmest som noe i retning av rumensk, men det er umulig å si ud fra bare tre enkeltord. Både russisk og persisk har mange låneord fra fransk. Og rumensk har mye som minder om italiensk og delvis fransk. Ja, kanskje det er det... Jeg forstår faktisk litt hva de prater om på kinesisk når jeg ser teksten. Det er en del ord som er lette å forstå, så jeg tar sammenhengen. Skal finne en setning. Et lite øyeblikk.
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59890 Skrevet 12. februar 2012 Men hvor er sånn bølgestrek på mactastaturet??
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59891 Skrevet 12. februar 2012 ~ Fant den! Dacã nu apare la turneu vã voi face pe amândoi sã suferiti. Jeg tror det handler om å delta i en turnering, og muligens at han ikke har sjans (ut fra humøret på han som sier det)
Giacomo_P Skrevet 12. februar 2012 #59892 Skrevet 12. februar 2012 ~ Fant den! Dacã nu apare la turneu vã voi face pe amândoi sã suferiti. Jeg tror det handler om å delta i en turnering, og muligens at han ikke har sjans (ut fra humøret på han som sier det) Dette er rumensk, og betyder "om ikke kampen skal volde dere begge smerte".
Rofl Skrevet 12. februar 2012 #59893 Skrevet 12. februar 2012 Har ikke internett enda, så da gidder jeg ikke fikse eplet enda.. Har bare en sånn 3G-duppeditt i USBen nå. Men jeg laster jo ned torrents da. Har lært meg at de som heter noe med XVID er bra kvalitet.. og en ting til.. men det husker jeg ikke hva het nå. Også sjekker jeg kommentarene om det står om det er dritt eller bra og sånn. Og hvor mange peers og seeders det er.. Og der stopper min kompetanse. Du bruker tpb tipper jeg? Ahh, ingen internett da er det litt vanskelig med eplet ja :gjeiper: XVID er ikke akkurat bra kvalitet men det kommer jo an på hva man ser det på. Lese kommentarer og slikt er meget lurt Passe på at det ikke kommer med noen "rar" filer også er lurt men nå ser jo du ting på eple produkter så da er ikke det så viktig for deg.
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59894 Skrevet 12. februar 2012 skal bli superfancy adjunkt med opprykk etterhvert Det var det ja Noz, det var ikke lagt ned alikevel! Bare flyttet på! "Digital kompetanse i læring". Uuuuhhh.. fancy!
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59895 Skrevet 12. februar 2012 Du bruker tpb tipper jeg? Ahh, ingen internett da er det litt vanskelig med eplet ja :gjeiper: XVID er ikke akkurat bra kvalitet men det kommer jo an på hva man ser det på. Lese kommentarer og slikt er meget lurt Passe på at det ikke kommer med noen "rar" filer også er lurt men nå ser jo du ting på eple produkter så da er ikke det så viktig for deg. Er ikke XVID bra? Det er ikke grumsete bilde og lyd hvertfall. Det er det som teller for meg.
Jellybean78 Skrevet 12. februar 2012 #59896 Skrevet 12. februar 2012 Men jeg laster jo ned torrents da. Har lært meg at de som heter noe med XVID er bra kvalitet.. og en ting til.. men det husker jeg ikke hva het nå. Også sjekker jeg kommentarene om det står om det er dritt eller bra og sånn. Og hvor mange peers og seeders det er.. Og der stopper min kompetanse. Huh...dette er jo ULOVLIG,Mynona Du misbruker jo alt av opphavsrett og kan bli straffeforfulgt pga. dette... Ble du ferdig med statistikk-oppgaven din forresten?
Gjest NozMonster Skrevet 12. februar 2012 #59897 Skrevet 12. februar 2012 ååååååååh det var et stykk herlig bilde roflen!!! det er familieportrett av familien ja neida, men det er jaffal min nye bakgrunn på datan!
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59898 Skrevet 12. februar 2012 Lever på kanten av loven jeg vetu Nei, har bare svart på en oppgave. Skjønner ikke et kvekk. Bare teit!
Jellybean78 Skrevet 12. februar 2012 #59899 Skrevet 12. februar 2012 Er ikke XVID bra? Det er ikke grumsete bilde og lyd hvertfall. Det er det som teller for meg. Et tips,kjøp deg en sånn mediastasjon,du får en brukbar en til 500-600 kroner, så kan du kjøre filmene/seriene rett ut på tv'n,du kan gjøre det direkte ifra pc'n din om du har tvkort/utgang,men er litt mer tungvindt...
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59900 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har ikke noe problem med å laste ned torrents jeg. Går helt fint.
Anbefalte innlegg