Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59842 Skrevet 12. februar 2012 Vors i kveld?? Er det ikke søndag? Eller er det en dag til igjen av helgen som jeg ikke har fått med meg Kan du gjøre min oppg og Silver?
FruN Skrevet 12. februar 2012 #59844 Skrevet 12. februar 2012 Ja, det kan godt være en dag ekstra dag i helga!
Gjest Silvermist Skrevet 12. februar 2012 #59845 Skrevet 12. februar 2012 Vors i kveld?? Er det ikke søndag? Eller er det en dag til igjen av helgen som jeg ikke har fått med meg Kan du gjøre min oppg og Silver? It's friday, saturday, funday and sunday! Søndag er faktisk den beste dagen i uken å gå ut på, det er bransjkveld. Dvs. at de som jobber i ute- og reiseliv drar ut da. Billige priser og god avslappet stemning. I dag er det Bergen Bar Awards i tillegg (du har Oscar, Golden Globe, Gullpalmen og Bergen Bar Awards, så dette er stort! ). Hvilken oppgave har du da Mynona? Jeg burde nesten hjulpet deg litt, du er jo å regne for min gi-meg-et-spark-i-ræva-person! Jeg kan skrive overskriften og kildene dine
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59846 Skrevet 12. februar 2012 (endret) . Endret 12. februar 2012 av Mynona-83
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59847 Skrevet 12. februar 2012 It's friday, saturday, funday and sunday! Søndag er faktisk den beste dagen i uken å gå ut på, det er bransjkveld. Dvs. at de som jobber i ute- og reiseliv drar ut da. Billige priser og god avslappet stemning. I dag er det Bergen Bar Awards i tillegg (du har Oscar, Golden Globe, Gullpalmen og Bergen Bar Awards, så dette er stort! ). Hvilken oppgave har du da Mynona? Jeg burde nesten hjulpet deg litt, du er jo å regne for min gi-meg-et-spark-i-ræva-person! Jeg kan skrive overskriften og kildene dine Ahh, høres gøy ut.. For de som ikke skal stå opp i 6-tiden i morgen for å jobbe Kose dere på byn da Trenger ikke overskrift og kildehenvisning. Du må regne ut for meg
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59848 Skrevet 12. februar 2012 Mynona har fått animal planet. Ler meg ihjel av kåringer av div ting katter gjør! 1
Gjest NozMonster Skrevet 12. februar 2012 #59849 Skrevet 12. februar 2012 Nattinatt Noz partyløve! Eller partygiraff er vel mer riktig å si i ditt tilfelle? du er så innamri søt du rumle jeg lurer på hvor mange ganger du har virkelig fått meg til å trekke hardt og godt på smilebåndet iløpet av min kg-karriære.. Åh.. jeg ser Rofl.. Hvor har du vært i helgen? God natt Noz. Du trengr kanskje litt mer enn 1 time også?! Sov godt. eeehm.. jaaa våknet for ca 3 minutter siden gitt.. Ah. Opggave levert. Nå skal det ryddes før vors i kveld. Aller helst vil jeg sove, men jeg våkner vel til igjen. flink!! grattis ha en kjempeartig i kveld! 1
Gjest Silvermist Skrevet 12. februar 2012 #59850 Skrevet 12. februar 2012 Ahh, høres gøy ut.. For de som ikke skal stå opp i 6-tiden i morgen for å jobbe Kose dere på byn da Trenger ikke overskrift og kildehenvisning. Du må regne ut for meg Uff..jeg trenger heldigvis ikke så opp før kl 14 i morgen Regning er ikke min sterkeste side, så det tror jeg at jeg skal skåne deg for. Men si fra hvis du vil ha noen krasse retoriske grep inni regnestykkene, så kan jeg argumentere deg fram til et akseptabelt to-streker-under-svaret-svar Nei, vent, retorikk er heller ikke min sterkeste side! Jeg kan tegne intrikate kruseduller, det kan jeg bidra med. Masse lykke til med oppgaven Myn!! Jeg har troen!
Gjest Silvermist Skrevet 12. februar 2012 #59851 Skrevet 12. februar 2012 .. eeehm.. jaaa våknet for ca 3 minutter siden gitt.. flink!! grattis ha en kjempeartig i kveld! Du har jammen sovet lenge ditt lille monster! Takker, vi går for doble ølbriller og krabbegang hjem.
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #59852 Skrevet 12. februar 2012 Takk silver! Jeg har mista troen og har gitt opp. Men intrikate kruseduller trengs ofte det og
Gjest NozMonster Skrevet 12. februar 2012 #59853 Skrevet 12. februar 2012 Du har jammen sovet lenge ditt lille monster! Takker, vi går for doble ølbriller og krabbegang hjem. men gårsdagens festligheter sluttet jo aldri, så jeg la meg ikk før kl 12.30 i dag
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2012 #59854 Skrevet 12. februar 2012 Noen ganger blir jeg forrundret over hvor kort et garnnøste rekker... 1
Giacomo_P Skrevet 12. februar 2012 #59855 Skrevet 12. februar 2012 Nå fikk jeg akkurat vide at det bliver dobbelvakt - så da kommer jeg ikke hjem før imorgen tidlig. Jeg håber på lidt liv i tråden inatt!
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2012 #59858 Skrevet 12. februar 2012 Er det meg du mener, så lager jeg et skjerf til meg selv. Til GP: jeg er ikke et nattemenneske for tiden, så jeg bare sier i fra om at jeg kommer til å snorke meg fornøyd igjennom alle de mørke timene, men god vakt til deg for det om...hva du nå gjør for noe i natt.
Rofl Skrevet 12. februar 2012 #59859 Skrevet 12. februar 2012 Sovnet på sofaen under teppet med pus i fotenden jeg Nå er det salat av taco rester med litt kaffe or Urge så jeg ikke sovner med en gang igjen.
FruN Skrevet 12. februar 2012 #59860 Skrevet 12. februar 2012 og kake til Giacomo som må jobbe dobbelt!
Anbefalte innlegg