Gjest henrix Skrevet 11. februar 2012 #59741 Skrevet 11. februar 2012 Jeg er enig i at hun er veldig pen, men ikke at hun er unik. Alle er unike, kjære deg
Mynona Skrevet 11. februar 2012 #59742 Skrevet 11. februar 2012 (endret) Det høres ud som en dårlig tørketrommel, Mynona. Eller er det du som bruker den feil? Har du fått "satt deg" i leiligheden enda? Den er helt ny, så den skal i hverrtfall funke. Så det er nok ejg som bruker den feil. Men jeg trodde da at når jeg satt brytern på "Skaptørt" så skulle det bli helt tørt.. Og så satt jeg den på "varmt 60c" etterpå, men fortsatt er det like fuktig som før jeg puttet det inn.. Likte den gamle min jeg. Der stilte jeg bare hvor mange minutter den skulle gå.Hva skal jeg med 10 forskjellig tørkeprogram da Forresten: ja det føles som hjemme her. Har egentlig gjort det hele tiden. Gikk veldig fort. Men jeg hadde jo alt på plass på lørdag som var. Alt inn i skaper og sånn. Mangler sofa (bruker gjestesengen) og klesskap til soverommet - ellers er alt på plass. Så er ikke noe kaos eller rot heller. Bare noen diverse-esker som står igjen. Endret 11. februar 2012 av Mynona-83
Giacomo_P Skrevet 11. februar 2012 #59743 Skrevet 11. februar 2012 Er enig i dette selv. Hun er ikke unik, men der er noe lite spesielt som tiltrekker meg skikkelig. Greier ikke sette fingeren på hva det er. Hun er iallefall lekker, det kan ingen nekte på! Og det fornekter jeg heller ikke! Jeg er derimod ingen tilhenger av "Hollywood-svermerier". Ofte bliver jeg langt mere grebet av jenter jeg ser på gaten, eller treffer her og der. Jeg tror ikke jeg har dette idoliseringsgenet, så vakre kjendiser forbliver på mange måder en utopi. En utopi det er behagelig å hvile øynene på, men intet som griber meg hverken i sjelen eller under beltestedet. Nå tror jeg at jeg snakker med meg selv....
Mynona Skrevet 11. februar 2012 #59744 Skrevet 11. februar 2012 Jeg blir gal av folk som argumenterer med "kiler det i musa når....."
Giacomo_P Skrevet 11. februar 2012 #59745 Skrevet 11. februar 2012 Jeg blir gal av folk som argumenterer med "kiler det i musa når....." Helt enig - jeg mistenker at aldersgjennomsnittet på forumet har falt drastisk siden jeg registrerte meg.
Jellybean78 Skrevet 11. februar 2012 #59747 Skrevet 11. februar 2012 Har du tenkt å ta kjønnsskifte Mynona? En stor årsak til at jeg ikke gidder å engasjere meg så veldig i andre tråder i andre underforum er at mange medlemer tilsynelatende ligger på alderstrinnet 18 til noenogtyve,lite interressant å jabbe med...(her inne så prater man stort sett om dyr og kaker da,men...)
Giacomo_P Skrevet 11. februar 2012 #59748 Skrevet 11. februar 2012 Eller det kan være IQ nivået.. Ja - jeg tror faktisk jeg er blitt noe dummere efter å ha lest visse tråder. Jeg mener ikke denne - den gjør meg bare sultnere! 2
Gjest Levitate Skrevet 11. februar 2012 #59749 Skrevet 11. februar 2012 Nå har jeg sett på bilder av frøken Fox i en time.... Hva skal jeg finne på nå..
Mynona Skrevet 11. februar 2012 #59750 Skrevet 11. februar 2012 Jepp, blir nødt til det Jelly.. Alle kvinner er jo feminazier, voldelige, skader barn og menn, manipulerende, overgriperer and the list goes on.. Da får man vel bare bytte da. Så man slipper det stempelet Jeg diskuterte masse ordentlige saker når jeg var ny her, men jeg ble etterhvert så lei av "kiler det i musa når..", beskyldninger om å være det ene og det andre og andre lignende ting. Så jeg orka ikke mer. Da gikk jeg over til fjaseforumer i steden. Men titter innimellom innom andre tråder og slenger meg på da.
Giacomo_P Skrevet 11. februar 2012 #59751 Skrevet 11. februar 2012 Nå har jeg sett på bilder av frøken Fox i en time.... Hva skal jeg finne på nå.. Tja, se en film med frøken Fox? Jepp, blir nødt til det Jelly.. Alle kvinner er jo feminazier, voldelige, skader barn og menn, manipulerende, overgriperer and the list goes on.. Da får man vel bare bytte da. Så man slipper det stempelet Jeg diskuterte masse ordentlige saker når jeg var ny her, men jeg ble etterhvert så lei av "kiler det i musa når..", beskyldninger om å være det ene og det andre og andre lignende ting. Så jeg orka ikke mer. Da gikk jeg over til fjaseforumer i steden. Men titter innimellom innom andre tråder og slenger meg på da. Jeg var også veldig aktiv i de seriøse trådene i begyndelsen, men blev lei av umodne problemstillinger og argumentasjon, avsporinger, beskyldninger og trakassering, og var millimeter fra å slette hele profilen min tidligere i høst. Da er spørsmålet: Hva er bedst: -Å være feminazi, voldelig, skade barn og menn, manipulerende og overgriber? eller -Å være notorisk upålidelig og utro, horebukk, voldtektsforbryder, voldelig kriminell og undertrykkende med trang til seksuell udnyttelse av både barn og kvinner? Jeg tror jeg holder meg til min egen anskuelse jeg. Og fortsetter å være mann, til tross for alle tilbøyeligheder det fører med seg.
Mynona Skrevet 11. februar 2012 #59752 Skrevet 11. februar 2012 tja... vi kan visst ikke vinne.. Det er jo en tap/tap greie.. Bummer...
Jellybean78 Skrevet 11. februar 2012 #59753 Skrevet 11. februar 2012 Når du driver og diskuterer på et åpent forum som dette så må du vel ta høyde for at det kommer en del hjernedøde poster ifra folk som er ute etter å provosere og/eller trolle,samt enkelte vet rett og slett ikke bedre... Ett artigt aspekt er jo at jeg har truffet dere her inne,i det virkelige liv så hadde vi sikkert ikke vekslet ett ord om vi hadde møtt hverandre. (med mindre vi hadde vært kolleger på jobb eller no sånt da)....
Jellybean78 Skrevet 11. februar 2012 #59754 Skrevet 11. februar 2012 tja... vi kan visst ikke vinne.. Det er jo en tap/tap greie.. Bummer... if you can't beat 'em,join them (old trøndersk proverb)..
Mynona Skrevet 11. februar 2012 #59755 Skrevet 11. februar 2012 Yes, det forekommer ganske mange hjernedøde poster. Og det er greit nok det. En stund. Så blir man lei. Men jeg må si jeg blir litt skremt noen ganger.. Og håper at det som er postet er på tull, og ikke seriøst. Men man vet aldri. Nei, jeg veksler sjelden flere ord enn "Hei" med fremmede. Mend et er det som er litt gøy med nettfora også da. At man kan prate og diskutere med folk man kanskje vanligvis ville satt i en bås man ikke omgås med. 1
Giacomo_P Skrevet 11. februar 2012 #59756 Skrevet 11. februar 2012 Godt poeng, Jelly! Allikevel forbeholder jeg meg retten til å blive sliden av umodenhed og ufin argumentasjon. Det går fint an å oppføre seg skikkelig, selv om man er anonym på nett. Når folk ikke klarer det, trekker jeg meg heller tilbake i hyggelige fjasetråder i perioder. 1
Mynona Skrevet 11. februar 2012 #59757 Skrevet 11. februar 2012 Nå skal jeg smyge meg under dyna, så kanskje jeg kan våkne litt tidlig i morgen og skjønne noe av den teite statistikk oppgaven min... God natt alle sammen. Sove godt og drømme søtt! Henda over dyna og ikke no tull - storebror ser deg!
Jellybean78 Skrevet 11. februar 2012 #59758 Skrevet 11. februar 2012 Det er sant Gia,syns de andre forumene var interresante i begynnelsen,men nå er jeg stort sett mettet av det som diskuteres der inne,det kommer til ett punkt hvor de hovedsakelig bare gjenopptar samme temaer stort sett over og over igjen... Jepp,blir og skremt av enkelte tråder,de som sympatiserer og blir tennt av ABB foreksempel... Det som er litt artig med denne tråden er at en håndfull brukere nærmest har kapret tråden og har den som sin egen personlige dagbok/fjasefora...
Giacomo_P Skrevet 11. februar 2012 #59759 Skrevet 11. februar 2012 Sov sødt, Mynona! Jeg skal holde hendene over dynen når jeg legger meg i morgen tidlig. Du insinuerer vel ikke at jeg gjør ting Gud gråter av?
Jellybean78 Skrevet 11. februar 2012 #59760 Skrevet 11. februar 2012 Henda over dyna og ikke no tull - storebror ser deg! Damn!! Busted...
Anbefalte innlegg