Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Skitten pique
Skrevet (endret)

Dette er alle dere med katt;

Ække det tøft'? :jepp:

Endret av Skitten pique
Skrevet

NUH skal jeg ta ut av vaskemaskinen.. Har ikke vært noe flittig student i kveld.. :nei:

Ikke bra..

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Tro det eller ei Men før "Teselskapet i Boston" hadde Britene faktisk senket skatten på te, ikke økt den.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Du kan ikke gjøre selvmord ved å holde pusten.

En orgasme hos en gris varer i 30 minutter.

Kattens urin gløder i ultrafiolett lys.

Det er flere i Kina som snakker engelsk enn i USA.

Det mest brukte navnet i verden er Mohammed.

Noen løver har sex over 50 ganger om dagen.

En kakerlakk vil leve i 9 dager uten hodet sitt.

Det er fysisk umulig for en gris å kikke opp på himmelen.

Albert Einsteins siste ord ble aldri kjent fordi han sa dem på tysk og sykepleieren kunne ikke tysk.

Hvert år dreper hunder mennesker i Amerika mer enn hvithai har drept mennesker på 100 år

Dolly Parton tapte en Dolly Parton Look-alike konkurranse.

Skrevet

Har visst ikke gått glipp av noe ved å ikke hørt Skrillex før...

Skrevet

Er her våkne mennesker i aften?

Skrevet

Så kjedelig. Jeg er jo på nattevakt igjen....

Forøvrig vil jeg anføre for protokollen at jeg synes du har en vakker avatar, Henrix!

Skrevet

Joooooda! Men på fæst!

Aah! Mrs. Pimms has entered the social life. How delightful!

Da gleder jeg meg til "udviklingen" udover natten.

Skrevet

Våken og våken, velta nettopp kaffekoppen utover sofaen og posen med kattesnop.

Skrevet

VÅKEEEEN!

Har pakket ut av 3 esker på gjesterommet. Så nå ser jeg deler av gulvet. Bare 2 eller 3 igjen.

Men tørketrommelen min bare varmer opp tøyet - det tørker ikke.. Har satt den på for 3. gang nå :klo: Håper dette programmet tørker de da... De som har hengt på snora er jo tørre for lengst..

Skrevet

Så kjedelig. Jeg er jo på nattevakt igjen....

Forøvrig vil jeg anføre for protokollen at jeg synes du har en vakker avatar, Henrix!

Tusen takk for det ! :jepp:

Skrevet

Det høres ud som en dårlig tørketrommel, Mynona. Eller er det du som bruker den feil?

Har du fått "satt deg" i leiligheden enda?

Gjest Levitate
Skrevet

Jeg får vondt av Megan Fox. Hun er faen meg så rådeilig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!

Skrevet

Jeg får vondt av Megan Fox. Hun er faen meg så rådeilig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!

Hun er velskabt, men jeg synes hun er lidt oppskrydt. Det er tusener av jenter som ser sånn ud. Men jeg hadde nok ikke løbt i panikk hvis hun kom på besøk. Jeg er enig i at hun er veldig pen, men ikke at hun er unik.

Gjest Levitate
Skrevet

Vil ha hele utseende hennes, jeg. Eller så vil jeg ha henne som dama mi. Er litt usikker.... Hun er veldig tiltrekkende iallefall! Samtidig som jeg vil ha henne, vil jeg se ut som henne. Ah, dilemma. :sjenert:

Synd ingen av tingene kommer til å skje, da. Pene Megan.

Gjest Levitate
Skrevet

Hun er velskabt, men jeg synes hun er lidt oppskrydt. Det er tusener av jenter som ser sånn ud. Men jeg hadde nok ikke løbt i panikk hvis hun kom på besøk. Jeg er enig i at hun er veldig pen, men ikke at hun er unik.

Er enig i dette selv. :) Hun er ikke unik, men der er noe lite spesielt som tiltrekker meg skikkelig. Greier ikke sette fingeren på hva det er. Hun er iallefall lekker, det kan ingen nekte på!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...