Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

Å helt nydelig Light :rodmer:

Jeg elsker skrekkfilmer på søndagskvelder :fnise:

Skrevet

Jeg holder meg laaaaangt unna skrekkfilmer! :fnise:

Hvorfor akkurat på søndager, forresten?

Gjest LightBulb
Skrevet

Hei på deg!!!! :) Hvordan går det?

Her går det fint :jepp: Har sett Friends with Benefits i dag, den var morsom :jepp:

Gjest LightBulb
Skrevet

Så du Sherlock i kveld også, Light? :)

Så alle episodene nå i helga som var, kjempebra serie! Nå venter jeg på sesong 2 i posten. Og så irriterer jeg meg over at de har satt sesong 3 på vent :daane:

Gjest odisi73
Skrevet

Vet ikke :vetikke: bare noe jeg har fått for meg :fnise:

Det må nesten være skrekk eller western :rolleyes:

Kanskje det er fordi vi ser så mye krim og fakta programmer ellers i uken.

Greit med litt urealistisk underholdning i blandt :arwen:

Skrevet

Åhhh har du sett det alt altså? Hvorfor har de satt 3 sesong på vent? Fantastisk serie!

Urealistisk underholdning er bra, ja :)

Gjest odisi73
Skrevet

så egentlig på Sherlock jeg også men ble litt opptatt her innimellom så fikk ikke med meg en dritt :fnise:

Gjest odisi73
Skrevet

Gleder du deg til du kan begynne med planting i krukker og kar Rumle :rodmer:

Gjest LightBulb
Skrevet

Åhhh har du sett det alt altså? Hvorfor har de satt 3 sesong på vent? Fantastisk serie!

Urealistisk underholdning er bra, ja :)

Ja, jeg klarte ikke vente :fnise: I morgen skal jeg se den opprinnelige 1. episoden som de sendte inn til BBC. historien er den samme som i 1. episode, men den er lagt helt annerledes og varer i 60min.

Pga The Hobbit. Begge hovedpersonene spiller i den :)

Gjest odisi73
Skrevet

Har du bakt noe godt i det siste Light eller er det blitt helt stopp etter jul :fnise:

Skrevet

Heldig han JT som får kose med hun :sjenert:

Da skal jeg pjuske meg i seng uten og plage pus så alt for mye. Dere må ha en fin natt og varme og deilige drømmer når dere først sovner.

:goodbye::natti::sovne:

Gjest LightBulb
Skrevet

Har du bakt noe godt i det siste Light eller er det blitt helt stopp etter jul :fnise:

Det har vært lite baking i det siste, lungebetennelsen henger fremdeles i :sukk: Og så har jeg vært veldig opptatt i det siste.

Eller.. jeg har faktisk bakt oreokake, brownies, devils food cake. Og så tenkte jeg at jeg skulle bake bananmuffins med sjokoladebiter og mandler snart :sikle:

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

Heldig han JT som får kose med hun :sjenert:

Da skal jeg pjuske meg i seng uten og plage pus så alt for mye. Dere må ha en fin natt og varme og deilige drømmer når dere først sovner.

:goodbye::natti::sovne:

Regner med det var filmen du mente, så jeg sier meg enig. Mila Kunis er kjempepen og kul! jeg digger henne!

God natt Rofl og roflepus! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...