Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, kommer alltid med gode forslag jeg AldriSur!! :gjeiper:

Lurer på om jeg skal pakke inn litt julegaver nå jeg.. Da får jeg så god julestemning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Haha.. jeg tenkte for meg selv da jeg så du skrev dette "hmm.. er det den der hvor de to damene bytter hus tro"... Så tittet jeg på TV3 på getboksen og så at den går i kveld. Sjekket infoen for å sjekke om det var den filmen jeg trodde, og konkluderte med at det var det hvertfall ikke. Her er det som står:

Den klumsete, mindre pene og ikke særlig populære Muskaan foresker (ja, det står ikke forelsker) seg i danselæreren Dino, og ser sitt snitt til å endelig gjøre sin far stolt ved å kapre helten. Cast: Onjolee Nair. Dir: Pooja Bhatt (IN, 2006)

Jeg lurer på om det er skjedd en glipp her, for damen som annonserte hva som kommer som neste snakket om bytting av hus :fnise:

hmm, ja det var en litt merkelig variant av the holiday :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Ja, du får høre med Norsk Tipping :)

Hva var det du hadde tenkt til i utg. punktet da? Er det sånne teite matte/fysikkfag du mangler?

JAAA!!! Jeg har kalkuleksi (tallblind) Og sliter dermed med både matte og Fysikk :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjiiipt Surrehodet... Da vet jeg ikke hva man skal gjøre..

jeg pakker inn julegaver og koser meg med å pynte de :nissevink:

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BettyBoop28

Kjiiipt Surrehodet... Da vet jeg ikke hva man skal gjøre..

jeg pakker inn julegaver og koser meg med å pynte de :nissekone:

snart kommer han tullingen fra han tråden og ber deg om å sende nakenbilde av deg selv fordi jeg nekta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...