Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Hun gikk bare på bakern nedi gata og kjøpte en eske til meg :fnise:

Må kanskje prøve å lage de selv,virket ikke som noe særlig hokus pokus :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, herregud, jeg har et nært familiemedlem som venn på facebook som er STOKK DUM! Hun kommenterer alt, og sier de dummeste ting (kan ikke si hva, for da blir jeg kanskje gjenkjent)!

Har så lyst til å fjerne henne som venn eller blokkere så hun ikke kan kommentere, men det merker hun nok, og blir fornærmet.

Vi er på samme alder, så hun hadde tatt det skikkelig ille opp.

WHAT TO DO?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Nope Mynona, ingen unntak. Så jeg må komme opp med en god plan fort. Kanskje jeg skal ta drama/teater + pedagogikk på lærerskolen heller? Og bygge på med sosialantropologi, sosiologi og sammenlignende politikk??? Og bare være evig student. Håper Norsk Tipping syntes det er en god ide :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope Mynona, ingen unntak. Så jeg må komme opp med en god plan fort. Kanskje jeg skal ta drama/teater + pedagogikk på lærerskolen heller? Og bygge på med sosialantropologi, sosiologi og sammenlignende politikk??? Og bare være evig student. Håper Norsk Tipping syntes det er en god ide :fnise:

Ja, du får høre med Norsk Tipping :)

Hva var det du hadde tenkt til i utg. punktet da? Er det sånne teite matte/fysikkfag du mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror kanskje jeg skal være her.... har lyst til å få litt julestemning å se på the holiday i kveld :)

Haha.. jeg tenkte for meg selv da jeg så du skrev dette "hmm.. er det den der hvor de to damene bytter hus tro"... Så tittet jeg på TV3 på getboksen og så at den går i kveld. Sjekket infoen for å sjekke om det var den filmen jeg trodde, og konkluderte med at det var det hvertfall ikke. Her er det som står:

Den klumsete, mindre pene og ikke særlig populære Muskaan foresker (ja, det står ikke forelsker) seg i danselæreren Dino, og ser sitt snitt til å endelig gjøre sin far stolt ved å kapre helten. Cast: Onjolee Nair. Dir: Pooja Bhatt (IN, 2006)

Jeg lurer på om det er skjedd en glipp her, for damen som annonserte hva som kommer som neste snakket om bytting av hus :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, jeg som ikke lar meg begeistre av sangstemmen til Marit Larsen, mildt sagt. Nå er det tre M. Larsener på NRK1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...