Giacomo_P Skrevet 17. desember 2011 #44661 Del Skrevet 17. desember 2011 Takk, Light! Du får komme på besøk, da, så kan du bade mens jeg går i vinkjelleren! Da går jeg og steker noen biffkarbonader.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 17. desember 2011 #44662 Del Skrevet 17. desember 2011 Nå har du sagt det, snart står jeg på døra, klar til å bade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2011 #44663 Del Skrevet 17. desember 2011 Hmm.. er det noen som skal være her i kveld?? Jeg skulle egentlig i bursdag, men føler formen ikke er helt på topp, så blir hjemme i sofaen og prøver å blir frisk i stedenfor syk... Får jeg selskap i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 17. desember 2011 #44664 Del Skrevet 17. desember 2011 Skal i bursdagsselskap til min kusine men tror ikke jeg blir der så lenge så er nok tilbake her seinere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 17. desember 2011 #44665 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg kommer nok innom etter bursdagsmiddag hos naboen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2011 #44666 Del Skrevet 17. desember 2011 Oi, mange bursdager idag! Men se til å send over han derre kjekke kollegaen din a Rofl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 17. desember 2011 #44667 Del Skrevet 17. desember 2011 Må finne han først :gjeiper: HEI NOZZE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. desember 2011 #44668 Del Skrevet 17. desember 2011 mynona- ja, det kan være pappa har, men han bor ved siden av utøya, så dit gidder jeg ikke dra.. kanskje jeg heller skulle lånt av deg ja selvom det bare er et vann mellom oss, så bruker man utrooolig lang tid på å komme seg dit med kollektiven, om jeg har forstått riktig hvor du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2011 #44669 Del Skrevet 17. desember 2011 Ok, Rofl.. da trenger jeg ikke pynte meg helt enda.. Ja, det tar sykt lang tid helt fra deg hvertfall Noz. Med bil går det ganske fort da. Selv om jeg ikke vet helt nøyaktig hvor i Bærum du bor. Tror vi bruker ca 50 min til Stabekk hvertfall. (Hadde familie der før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. desember 2011 #44670 Del Skrevet 17. desember 2011 har du vært mye i bærum (evt sandvika) oppgjennom livet ditt eller? jeg bor mellom stabekk og sandvika.. om vi aldri har gått forbi hverandre før, så kommer vi til å gjøre det en gang! jeg har en anelse om at skolen min og jobben din i oslo ikke er såååå langt fra hverandre også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 17. desember 2011 #44671 Del Skrevet 17. desember 2011 jeg tror kanskje jeg skal være her.... har lyst til å få litt julestemning å se på the holiday i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. desember 2011 #44672 Del Skrevet 17. desember 2011 *poff* borte! kommer igjen imorgen den dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 17. desember 2011 #44673 Del Skrevet 17. desember 2011 Hadde NOZZE Kose deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2011 #44674 Del Skrevet 17. desember 2011 har du vært mye i bærum (evt sandvika) oppgjennom livet ditt eller? jeg bor mellom stabekk og sandvika.. om vi aldri har gått forbi hverandre før, så kommer vi til å gjøre det en gang! jeg har en anelse om at skolen min og jobben din i oslo ikke er såååå langt fra hverandre også.. Nei, ikke så mye egentlig. Pleide å være på Rykkinn i noen skoleferier, også har jeg vært bittelitt på Stabekk i forbindelse med familiesammenkomster. Og sosa rundt i Sandvika noen ganger Jobben min ligger i sentrum, så det er ikke langt til hverken Blindern eller HiO hvis du går på noen av de.. jeg har ikke sett "deg" igjen siden den gangen jeg trodde jeg så deg... Men plutselig står jeg å gjesper høyt og lager rare gjespelyder vetu.. Og da vet du at det er meg jeg skal pakke inn julegaver i kveld og sette på julemusikk. Tror jeg har litt gløgg i skapet også.. Da blir det nok litt julestemning.. Kanskje jeg skal legge litt bomull i vinduskarmene også, så det ser ut somd et er snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 17. desember 2011 #44675 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg leste opptakskravene på faget jeg har bestemt meg for å søke til høsten. Også har jeg høyere poengsum en kravet ifjor -mye høyere faktisk, men så krever de en forbanna greie som jeg ikke har. Så jeg kan ikke begynne å studere det jeg vil alikevel Må nok få dette firmaet mitt til å få en høyere omsetning istede for å avvikle Men nå har jeg en jente på kjøkkenet som baker GULROTKAKE så jeg er i litt bedre humør. Også står kalkunen i ovnen, det blir sein middag idag, men det er ok, bare later som om jeg er på julebord (uten den schnapsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 17. desember 2011 #44676 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg vil ha middag, å så vil jeg ha en beinsag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2011 #44677 Del Skrevet 17. desember 2011 Ånei.. så kjipt.. hva er det du mangler da?? Kan du ikke ta det til høsten i steden?? Men siden du er voksen, så kan det hende du kommer under spesielle regler.. har du sjekket med skolen du har tenkt å søke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 17. desember 2011 #44678 Del Skrevet 17. desember 2011 mmmmm....sitter og spiser colakaker nå,jepp de smaker mer karamell enn cola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 17. desember 2011 #44679 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg kommer meg ikke på butikken *grave i fryseren etter Grandis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2011 #44680 Del Skrevet 17. desember 2011 Ooo... var det ikke du som skulle få moren din til å lage Jelly?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg