Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

[

så stas :hoppe:

jeg kunne ønske jeg hadde en like livatt mor som du jeg odisi, men jeg vil ikke bytta bort mammsru`n min for fem flate øre, men litt mere sånn som deg- det synes jeg hun bør lære seg å bli!

kan noen oppsumere greia med Giacamoe som sladret til en lege om et eller annet, så plutselig ser det ut til å bli årdnings?

Fordet om jeg snart er 40 så hører jeg fortsatt Accept og Iron Maiden og elsker rock and roll og all den tid vi har til overs ,ja den har vi til hverandre :fnise::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Odisi....?

Er du gått rett i seng inatt - - - eller er du ikke kommet hjem.....?

Edit: ....og der var du jo!

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi i Norge har det faen meg så godt at vi aner det ikke, se på smørkrisa eller sosialhjelpen. Hvis du er syk får du gratis hjelp, du får nesten alt rett i fanget. Vi har så mye å rutte med at vi setter først meg selv, og så meg selv igjen. Vi har så mye velstand at vi helt har glemt å være takknemlig for det vi har. Vi må lære oss å sette pris på de smā og store tingene i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også vaske dagene fremover. Men jeg er ikke nøye, så da går alltid mannen over etter meg siden han ser støv overalt. Hihi!

Jeg som vil være flink husmor mens han jobber. Bør kanskje lære meg at det bør støvsuges under sofaen.

Ellers goood morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....du har greid å finne en av de supersjeldne mennene som faktisk er opptatt av

husarbeid Hannee,ikke verst.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...