Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vel egentlig legge meg jeg og...skal til mamsen imorra og bake pepperkaker med nevøene mine :nisse:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt kvalm av for mye småsjokolader...

Skrevet

Så vidt jeg ved, er jeg og Ery over 100 mil fra hverandre geografisk, men man ved jo aldrig....?

Skrevet (endret)

I en Sal paa Hospitalet, hvor de hvide Senge staa,

laa een lille brystsvag Pige,

syg og træt med udslaa't Haar....

Endret av Giacomo_P
Gjest LightBulb
Skrevet

:Gjesp:

Nærmer seg 36 timer uten søvn.. Har hatt noen små dupper på 20 min innimellom, så funker sånn halvveis :lol:

Hvordan står det til i natten? :)

Skrevet

Jeg sang den i ørska på oppvåkninga

Sånn innimellom blodtrykket som herjer vilt. Våkna med oksygen å skjønte ikke bæret

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

Nærmer seg 36 timer uten søvn.. Har hatt noen små dupper på 20 min innimellom, så funker sånn halvveis :lol:

Innsomniac, du også?

Joda, det står bra til, bortsett fra at jeg har spist for mange småsjokolader, og nå er jeg for kvalm til å gjøre noe med den hersens oppvasken som FORTSATT står og venter...

Lover å få den vekk før min kjære er tilbake fra nattevakt. Hun kommer ikke til å merke noe.

I promise.

Endret av PseudonymBruker
Gjest LightBulb
Skrevet

Innsomniac, du også?

Joda, det står bra til, bortsett fra at jeg har spist for mange småsjokolader, og nå er jeg for kvalm til å gjøre noe med den hersens oppvasken som FORTSATT står og venter...

Lover å få den vekk før min kjære er tilbake fra nattevakt. Hun kommer ikke til å merke noe.

I promise.

Ja, er noe drit.. blir så trøtt av det :fnise:

Du har vel noen timer enda til å ta oppvasken :lur:

Skrevet

I en Sal paa Hospitalet, hvor de hvide Senge staa,

laa een lille brystsvag Pige,

syg og træt med udslaa't Haar....

Åh den sang alltid min mor for meg da jeg var liten, og jeg gråt og gråt :grine:

• Liker 1
Skrevet

Stakkars deg, Light. Det høres ikke noe artig ud.

Her går det bra. Jeg har akkurat lurt en kollega til å ta noen tidkrevende oppgaver.

Gjest LightBulb
Skrevet

Går fint med meg Rumle, er litt trøtt bare så kanskje jeg skal prøve meg på søvnen igjen snart :)

Alltid bra med lettlurte kolleger, Giacomo :lur:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...