Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ahh, tråden som Nozze fikk så mye pluss i det

Pft, hadde bert deg inn og fått doktor folkene til å tatt ut den teite fyrstikken i kneet ditt.

Endret av Rofl
Gjest NozMonster
Skrevet

hehe, ja rofl...jeg ligger på snart 100 plusser i bare den tråden der nå :ler:

jooo-ooo rofl- vi har da diskuert hun rofledamen før vi da?

Skrevet

Hun? Fått meg dame? Like singel som deg jeg. Hvorfor tror du at jeg har fått meg en dame?

Stakkars Hannee. Ikke godt og falle på rumpen :(

Fått en svææær lilla flekk.

God natt godtfolk, må hvile stumpen.

Skrevet (endret)

Yup det har vi. Lurer på hvorfor hun valgte det nicket. Kanskje hun stalker meg :snurt:

HEI IGJEN NOZZE!!!

Stakkars Hannee. Må få typen til og blåse på så blir det mye bedre med en gang :jepp: Natti natt :goodbye:

Endret av Rofl
Skrevet

Har vondt i kjeven :sjenert: Kjennes ut som jeg får kjevelås igjen... :kjefte:

Skrevet

Kjevelås? Og hva har så frøken Mynona gjort for å få kjeven til og låse seg?

Blir nok fikset om ikke så lenge Erymax?

Skrevet

Rofl, skal vi dra og dumpe Ery på sykehustrappen? I en sånn liden kurv med en lapp hvor det står "Hei, jeg heder EryMax, og trenger et nytt kne!"

Skrevet

Hehe, det er ikke som du tror Rofl :lur:

Men får det en gang i blandt. Enten når jeg er stressa eller når jeg er syk. Så det gjenstår å se om jeg blir syk nå da. Det er musklene som går helt i stå, så jeg får ikke inn en skje med suppe en gang. Pleier å vare 1 ukes tid. Må ta sånn giga-ibux, men jeg sliter sånn med å få de inn mellom tennene :fnise:

Kroppen min pleier å si fra når jeg må roe ned når jeg er stressa. Jeg hadde konstant leamus på øyet i 3 uker før en eksamen for et par år siden :fnise: Dødsirriterende!

Skrevet

Ja tror nesten det Giacomo men tror at vi må levere henne til en doktor personlig så hun ikke stikker av. Vi kan holde vakt om hun prøver seg. 6 på og 6 av?

Tror ikke noe jeg Mynona :lur: Tror jeg skal ha kurs til folk i hvordan og hvorfor man ikke bør stresse :jepp: leamus er mega plagsomt :kjefte:

Skrevet

Tja. jeg vet jo hvorfor man ikke skal stresse, men når man har 50-60 timers arbeid foran seg som må gjøres på 4-5 dager + eksamen er det ikke mulig for meg å ikke stresse :fnise: Så den "hvordan" delen hadde jeg hatt bruk for.

Skrevet

Ja, Rofl, vi overleverer personlig til den danske ortopeden. Du holder fast, og jeg lirer av meg de danske sludderfraser.

• Liker 1
Skrevet

Må fornye månedskortet mitt i morgen.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...