Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg vært på butikken å kjøpt smør til kollegaene mine. Skal selge smør på svartebørsen på jobb på mandag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

[

Vi skal på byen fikk jeg vite nå :hoppendeglad:

Det eldste barnet bor for seg selv,begge guttene skal på fest med jobben og tvillingene skal ligge hos en klassevenninne hele helga.

Så heldig har vi ikke vært på lenge :tongue:

Så nå skal jeg stelle meg fint og ta på meg en eller annen kjole som jeg sikkert har femti stk av(halvparten har jeg ikke brukt en gang) :sexy:

Etterpå reiser vi til byen og ser på julepynten og drikker juleøl sammen med venner.

Åååååååååååå så glad jeg ble i dag :strix::skya:

så stas :hoppe:

jeg kunne ønske jeg hadde en like livatt mor som du jeg odisi, men jeg vil ikke bytta bort mammsru`n min for fem flate øre, men litt mere sånn som deg- det synes jeg hun bør lære seg å bli!

kan noen oppsumere greia med Giacamoe som sladret til en lege om et eller annet, så plutselig ser det ut til å bli årdnings?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Noz!

Venninne1 ringte meg nettopp for å få hjelp til å logge inn i nettbanken hennes for å sperre kort. Venninne2 hadde blitt ranet (og hadde med kortet til venninne 1). Så vi har ordnet sperring av div kort nå. Venninne 2 hadde heldigvis telefon i lomma og tømt veska for ting og tang før hun gikk ut. Men venninne 1 ordner til julebord for politiet, så venninne 2 som mistet førerkortet i ranet får heldigvis midlertidig førerkort når hun drar innom politiet der venninne 1 er.. Det ble kanskje komplisert. Men det var litt flax i uflax.

Nå lager jeg meg kyllingfilet med poteter, brokkoli og provencesaus.. Kanskje litt tomater også. Håper det blir godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Giacomo sa til legen at en av hennes pasienter har en fyrstikk i kneet, så da ringte plutselig Dr Barbie denne pasienten :klemmer:

oii..hehe...fant dere ut her at dere har samme lege? var det Giacomo som forsto hva som feiler deg, og ikke legen??

Hei Noz! :vinke:

rumleeeeeeeeeeee :kose:

hur er leget?

Hei Noz!

Venninne1 ringte meg nettopp for å få hjelp til å logge inn i nettbanken hennes for å sperre kort. Venninne2 hadde blitt ranet (og hadde med kortet til venninne 1). Så vi har ordnet sperring av div kort nå. Venninne 2 hadde heldigvis telefon i lomma og tømt veska for ting og tang før hun gikk ut. Men venninne 1 ordner til julebord for politiet, så venninne 2 som mistet førerkortet i ranet får heldigvis midlertidig førerkort når hun drar innom politiet der venninne 1 er.. Det ble kanskje komplisert. Men det var litt flax i uflax.

Nå lager jeg meg kyllingfilet med poteter, brokkoli og provencesaus.. Kanskje litt tomater også. Håper det blir godt.

:vinke:

nææ-ææ for en spesiell historie :ler: flax i uflaxen kan man trygt si!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...