Mynona Skrevet 16. desember 2011 #44381 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Tror kanskje det snø hjemme, der er det som regel 1-2 grader kaldere enn Oslo. Regna og sludda i morges, men kom litt snø her i Oslo også nettopp. Hvor omtrent bor du giacamo? Litt nord for Oslo? Du Rofl; når du møtte Noz. Var det rart å kalle hverandre navnene sine da? Kalte hun deg Rofl og du henne for Noz da?? Endret 16. desember 2011 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. desember 2011 #44382 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg bor lidt nord / nordvest i Oslo, i et sånt strøk som er en smule besteborgerlig. Nå også med sne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. desember 2011 #44383 Del Skrevet 16. desember 2011 Tror kanskje det snø hjemme, der er det som regel 1-2 grader kaldere enn Oslo. Regna og sludda i morges, men kom litt snø her i Oslo også nettopp. Hvor omtrent bor du giacamo? Litt nord for Oslo? Du Rofl; når du møtte Noz. Var det rart å kalle hverandre navnene sine da? Kalte hun deg Rofl og du henne for Noz da?? Hihi. Gikk fint med de ekte navne våres Hadde ikke hatt noe problem med og kalle hun Nozze i virkeligheten men er vel fordi jeg er litt nerd og vi gjør slike rare ting God morgen Giacomo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. desember 2011 #44384 Del Skrevet 16. desember 2011 Strålende morgen, hr. Rofl! Jeg har lakenskrekk idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. desember 2011 #44385 Del Skrevet 16. desember 2011 Ikke bra med lakenskrekk. Får lage deg et godt måltid og komme deg i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #44386 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Er så mange innlegg her fra jeg sovner til jeg står opp Natteskravlere delux dere. Antistatiskbånd SemperFi ? Det der har jeg da virkelig ikke brukt på mange herrens år. God morgen også! Nozze ønsket den kanskje vekk så det ikke ble kaldere? Ikke? Vil være på den sikre siden uansett ... Kan ikke sitte på laptop resten av romjula. :3 Selv om det er en i5 med 8GB RAM Endret 16. desember 2011 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. desember 2011 #44387 Del Skrevet 16. desember 2011 Nop. Ikke brukt de 10 siste årene og har aldri hatt en pc som det har skjedd noe med selv om de har blitt bygd på alt fra gulv til tepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #44388 Del Skrevet 16. desember 2011 Nop. Ikke brukt de 10 siste årene og har aldri hatt en pc som det har skjedd noe med selv om de har blitt bygd på alt fra gulv til tepper % er liten for at det skal gå galt, men fremdeles er den % der. Skal uansett å hilse på noen venner som jobber rundt det området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. desember 2011 #44389 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har enda ikke fundet sengen. Jeg håber ikke Gud bliver vred på meg..... Dessuden har det sluttet å sne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 16. desember 2011 #44390 Del Skrevet 16. desember 2011 Kanskje noen her inne vet svaret.. Når man bruker blodtrykksmedisin skal man ta dette til samme tid hver dag. Så, hvis den blir tatt feks kl 1700 den ene dagen og kl 1000 den neste. vil man da ha dobbel dose i noen timer eller har det egentlig ikke noe å si når du tar den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. desember 2011 #44391 Del Skrevet 16. desember 2011 Hannee det gikk raskt når de på legevakten lā på yelonet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. desember 2011 #44392 Del Skrevet 16. desember 2011 Kollegaen som tar BT medisin sier at man skal ta den til samme tid LightB Jeg skjønte ikke det siste du skrev Ery. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. desember 2011 #44393 Del Skrevet 16. desember 2011 Snakka til Hannee om at de la på sånne jelonet kompress som får det til å gro raskere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. desember 2011 #44394 Del Skrevet 16. desember 2011 AH, ok. Jelonet er et fremmedord for meg. Trodde du hadde blitt autocorrectet av tlf eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. desember 2011 #44395 Del Skrevet 16. desember 2011 Jelonet på brannsår er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 16. desember 2011 #44396 Del Skrevet 16. desember 2011 Kanskje noen her inne vet svaret.. Når man bruker blodtrykksmedisin skal man ta dette til samme tid hver dag. Så, hvis den blir tatt feks kl 1700 den ene dagen og kl 1000 den neste. vil man da ha dobbel dose i noen timer eller har det egentlig ikke noe å si når du tar den? Hei Light Faren min har gått på blotryksmedisiner i mange år og det gjør tanten min også. Hver dag til samme tid og hvis en glemmer det sier doktoren du skal hoppe over tabletten den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2011 #44397 Del Skrevet 16. desember 2011 Er så mange innlegg her fra jeg sovner til jeg står opp Natteskravlere delux dere. Antistatiskbånd SemperFi ? Det der har jeg da virkelig ikke brukt på mange herrens år. God morgen også! Nozze ønsket den kanskje vekk så det ikke ble kaldere? det er jo nettopp da det blir MILDERE da roflegutt snøen gjør det jo sånn at det føles mildere mynona: det regner i sentrum og snør på carl berner.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. desember 2011 #44398 Del Skrevet 16. desember 2011 Hehe.. Lokale byger. Det er opphold her jeg er i sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 16. desember 2011 #44399 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) aah, hmm.. Tror jeg må begynne å ta de på kvelden da, jeg glemmer de alltid når jeg står opp Takk for svar Mynona og Odisi Endret 16. desember 2011 av LightBulb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. desember 2011 #44400 Del Skrevet 16. desember 2011 det er jo nettopp da det blir MILDERE da roflegutt snøen gjør det jo sånn at det føles mildere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg