Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Tror kanskje det snø hjemme, der er det som regel 1-2 grader kaldere enn Oslo. Regna og sludda i morges, men kom litt snø her i Oslo også nettopp.

Hvor omtrent bor du giacamo? Litt nord for Oslo?

Du Rofl; når du møtte Noz. Var det rart å kalle hverandre navnene sine da? Kalte hun deg Rofl og du henne for Noz da?? :fnise:

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje det snø hjemme, der er det som regel 1-2 grader kaldere enn Oslo. Regna og sludda i morges, men kom litt snø her i Oslo også nettopp.

Hvor omtrent bor du giacamo? Litt nord for Oslo?

Du Rofl; når du møtte Noz. Var det rart å kalle hverandre navnene sine da? Kalte hun deg Rofl og du henne for Noz da?? :fnise:

Hihi. Gikk fint med de ekte navne våres :) Hadde ikke hatt noe problem med og kalle hun Nozze i virkeligheten men er vel fordi jeg er litt nerd og vi gjør slike rare ting :fnise:

God morgen Giacomo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Er så mange innlegg her fra jeg sovner til jeg står opp :fnise: Natteskravlere delux dere.

Antistatiskbånd SemperFi ? Det der har jeg da virkelig ikke brukt på mange herrens år.

God morgen også!

Nozze ønsket den kanskje vekk så det ikke ble kaldere?

Ikke?

Vil være på den sikre siden uansett ...

Kan ikke sitte på laptop resten av romjula. :3 Selv om det er en i5 med 8GB RAM

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nop. Ikke brukt de 10 siste årene og har aldri hatt en pc som det har skjedd noe med selv om de har blitt bygd på alt fra gulv til tepper :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Nop. Ikke brukt de 10 siste årene og har aldri hatt en pc som det har skjedd noe med selv om de har blitt bygd på alt fra gulv til tepper :nei:

% er liten for at det skal gå galt, men fremdeles er den % der.

Skal uansett å hilse på noen venner som jobber rundt det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Kanskje noen her inne vet svaret..

Når man bruker blodtrykksmedisin skal man ta dette til samme tid hver dag. Så, hvis den blir tatt feks kl 1700 den ene dagen og kl 1000 den neste. vil man da ha dobbel dose i noen timer eller har det egentlig ikke noe å si når du tar den? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaen som tar BT medisin sier at man skal ta den til samme tid LightB

Jeg skjønte ikke det siste du skrev Ery. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje noen her inne vet svaret..

Når man bruker blodtrykksmedisin skal man ta dette til samme tid hver dag. Så, hvis den blir tatt feks kl 1700 den ene dagen og kl 1000 den neste. vil man da ha dobbel dose i noen timer eller har det egentlig ikke noe å si når du tar den? :klo:

Hei Light :goodbye:

Faren min har gått på blotryksmedisiner i mange år og det gjør tanten min også.

Hver dag til samme tid og hvis en glemmer det sier doktoren du skal hoppe over tabletten den dagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

Er så mange innlegg her fra jeg sovner til jeg står opp :fnise: Natteskravlere delux dere.

Antistatiskbånd SemperFi ? Det der har jeg da virkelig ikke brukt på mange herrens år.

God morgen også!

Nozze ønsket den kanskje vekk så det ikke ble kaldere?

det er jo nettopp da det blir MILDERE da roflegutt :tunge1:

snøen gjør det jo sånn at det føles mildere :)

mynona: det regner i sentrum og snør på carl berner.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

aah, hmm.. Tror jeg må begynne å ta de på kvelden da, jeg glemmer de alltid når jeg står opp :fnise:

Takk for svar Mynona og Odisi :klemmer:

Endret av LightBulb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...