Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde evt måtte åpne såret, pirka den ut (som en flis), rense, sy og sette deg på antibiotika (det skjønte jeg hun hadde gjort?)

Jeg er blitt for avhenging av å legge meg sammen med gubben... Han kan ikke legge seg enda, og da vil ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Hadde evt måtte åpne såret, pirka den ut (som en flis), rense, sy og sette deg på antibiotika (det skjønte jeg hun hadde gjort?)

Jeg er blitt for avhenging av å legge meg sammen med gubben... Han kan ikke legge seg enda, og da vil ikke jeg...

Legg deg i senga og rop på ham. :):rope:

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Slik er jeg også,veldig ensomt å legge seg alene.

For oss er det en selvfølge å legge oss sammen.

Tar med meg laptoppen på senga,han sovner jo alikevell etter fem min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Slik er jeg også,veldig ensomt å legge seg alene.

For oss er det en selvfølge å legge oss sammen.

Tar med meg laptoppen på senga,han sovner jo alikevell etter fem min :fnise:

MÅ jeg legge meg, så legger jeg meg. Men vi ligger og koser og er veldig kjærester før vi sovner. Litt sånn kvalitetstid :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nesten operasjon, da kan den bare være der

Kroppen vil fortsette å frastøte seg fremmedlegemer, så kan være enklere å få den ut først som sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

MÅ jeg legge meg, så legger jeg meg. Men vi ligger og koser og er veldig kjærester før vi sovner. Litt sånn kvalitetstid :rodmer:

Fyker ikke blodsukkeret hans opp igjen med en gang da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er viktig FruN med kvalitetstid :fnise:

Men nå har vi vært gift i ti år og bodd sammen mange år før det så vi gjør ikke kjæresteting hver kveld lenger :fnise:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyker ikke blodsukkeret hans opp igjen med en gang da? :klo:

hahaha! Siden jeg er så søt? BLodsukkeret påvirkes ikke av at jeg ligger på armen hans og kyssing :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er viktig FruN med kvalitetstid :fnise:

Men nå har vi vært gift i ti år og bodd sammen mange år før det så vi gjør ikke kjæresteting hver kveld lenger :fnise:

Skjønner det. BLir nok ikke sånn for oss i all evighet heller. Men har bare bodd sammen ett år, og har ikke barn (sammen) som hindrer oss i slike ting enda. Så prøver å ta vare på tida mens vi har den :)

Men det er viktig å gjøre kjæresteting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Skitten pique

Føler det bare er de samme 5-8 folka her inne, men vi er nå en søt gjeng da. :sjenert:

hahaha! Siden jeg er så søt? BLodsukkeret påvirkes ikke av at jeg ligger på armen hans og kyssing :fnise:

Det er jo nesten pur ondskap og hisse opp blodsukkeret hans på den måten når han har roet det ned og tror han skal få sove, men neida. :fnise:

"Åh du er så søt at jeg får diabetes av å se på deg" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...