Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen jeg visste ikke det før jeg hadde sett på bildene, Rumle... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest LightBulb
Skrevet

Er du sikker på at det er nok om det skal være et lag inni kaken også? :klo:

:fnise:

Det er ganske mye glasur i boksen :jepp:

Men det kommer jo så klart anpå hvor stor kake du lager. Jeg har lagd i 24 eller 26 form og da er det mer enn nok. :)

Skrevet

Min bestemor bruker bare soyaolje når hun baker, så jeg tror ikke det er noe problem. Tror det kun er oljer som olivenolje som ikke er å anbefale da det er mye smak i dem :jepp:

Åja, ok :) Må bake masse kake i ferien! Får lyst til å bake sjokoladekake, sjokolademuffins og pepperkaker til jul. Er jeg rar da?

Skrevet

Da prøver jeg det! :)

Håper jammen den selges her i området! :jepp:

Skrevet

Åja, ok :) Må bake masse kake i ferien! Får lyst til å bake sjokoladekake, sjokolademuffins og pepperkaker til jul. Er jeg rar da?

Jeg synes det virker ualminnelig fornuftig! :jepp:

Skrevet

Åååå, det er totalt uinteressant, men jeg er fryktelig glad i KAKE! :strix:

• Liker 2
Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Synes ikke det er rart i det hele tatt! Her i huset bakes det Cognackake, sjokoladekake, bløtkake, smultring, lefse, krumkake, kakemenn og pepperkakehus før jul :fnise:

Edit: Jeg glemte Oreo Ostepai!

Endret av LightBulb
Skrevet

Synes ikke det er rart i det hele tatt! Her i huset bakes det Cognackake, sjokoladekake, bløtkake, smultring, lefse, krumkake, kakemenn og pepperkakehus før jul :fnise:

Åh, så fint å høre. Åja, jeg har planer om å lage pepperkakehus.

Skrevet

:overrasket:

Tar du i mot ukjente KG-gjester, eller? :sjenert:

:nigo:

Gjest LightBulb
Skrevet

:overrasket:

Tar du i mot ukjente KG-gjester, eller? :sjenert:

:nigo:

Det er mer enn nok til alle :fnise:

Skrevet

ODISI DU KLARTE DETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Skrevet

Odi-linken virker jo ikke, men det er kanskje like bra siden det sikkert var noe veldig fristende som hun skulle dele med oss...

Skrevet

Du må klikke på det ikonet over her du skriver - som heter 'sett inn media' - så limer du det inn der :jepp:

Skrevet

Ja men bildet viser ikke,det står bare min lenk :sjenert:

Men du klarte å få til en link da! Det er jo en bra start!!!!! :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...