Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei Rumle :goodbye: Ja når det blir blått,men ikke hvordan jeg kopierer det :fnise: kan ingenting på pcen jeg.

Kan jo betale regninger å slikt da,menikke noe annet :sjenert:

Men det er ganske enkelt! :jepp: Når det har blitt blått slipper du museknappen du brukte for å markere det med, og holder piletasten over det blå feltet og klikker på høyre museknapp. Da kommer det opp en meny, og du velger 'copy'.

Så klikker du der du vil skrive inn teksten, eller det du har kopiert, holder inne høyremusetast på nytt og velger 'paste' fra menyen :jepp:

Endret av Rumle
Skrevet

Oi,dette må jeg studere i mårgen,ble litt mye å konsentrere seg om nå :fnise:

Skrevet (endret)

Prøver en gang her jeg,nei jeg fikk det ikke til :skratte: Er vist helt grønn når det gjelder data jeg :fnise:

Endret av odisi73
Skrevet

:skratte:

Du må få barna dine til å vise deg dette her, det er enkelt når du først har lært det, jeg lover :)

Skrevet

Forresten; herregud den kaken på avataren din ser vanvittig god ut, LightBulb!!! :rodmer:

Skrevet

Ja jeg må det,det er bare det at de er så utrolig flinke når det gjelder pc og viser alt så fort at jeg sitter tilbake i stolen med slike øyne som dette her :overrasket: og sånn som dette her :klo:

Skrevet

Jeg også!!!!!!!!!!!! Fikk vanvittig lyst på sjokoladekake nå! :fnise:

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Vanligvis så baker jeg fra bunnen av, men jeg har funnet en ferdigkake som var kjempe god! litt mektig men åh, så god!

021003.jpg

Endret av LightBulb
Skrevet

Nå får du kjørt deg, odisi! :fnise:

Blir det mobbing på gang så må jeg rapportere det :fy_fy:

Skrevet

Vanligvis så baker jeg fra bunnen av, men jeg har funnet en ferdigkake som var kjempe god! litt mektig men åh, så god!

021003.jpg

Sjokoladekake er det beste jeg vet :gjeiper:

Skrevet

021003.jpg

:daane:

Gjest LightBulb
Skrevet

Sjokoladekake er det beste jeg vet :gjeiper:

I såfall burde du prøve denne! :jepp: Yummie!

Skrevet

Blir det mobbing på gang så må jeg rapportere det :fy_fy:

:fnise:

Ingen som mobber deg vel! Vi vil jooooooooo bare hjelpe!

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...