Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på en skikkelig bjørneklem og en stemme som sier at alt kommer til å bli bra! :klemmer:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så lyst på en skikkelig bjørneklem og en stemme som sier at alt kommer til å bli bra! :klemmer:

:klemmer: Må få den da jeg ikke fant noe bjørneklem smily :( Men det kommer til å bli bra frøken :jepp:

Skrevet

Ene bestevenninnen min er trønder, så jeg liker trøndere! Hun har dog bodd på østlandet ca hele livet (untatt de siste 2-3 årne hvor hun har emigrert tilbake). Første gang jeg var i trondheim var jeg så skuffa over at ikke fordommene mine ble bekreftet :snurt: Så ikke en eneste kar med skinnvest og sokker i mokkasinene. Bart husker jeg ikke om jeg så, men det var ikke noen DDE på utestedene jeg var heller! Jeg som var så klar for allsang :romeo:

Hørte dere har fått littebitt snø i helgen. Men det er visst borte igjen. Sikkert no ala det Rofl fikk i Bergen :)

Liker ikke DDE no særlig...Åge Aleksandersen er hakket bedre da,

han kommer jo fra Namsos i Nord-Trøndelag...seriøst trodde du det

var vanlig at vi har bart på mannfolka her oppe? :tronderbart:

Hvor smilyen der kommer fra vet ikke jeg...blir jo litt som om jeg

hevder at alle gutter fra Oslo er sossete,blærete Bærums-klyser da :laugh:

Joda vi fikk snø ja,*titter ut vinduet*,jepp ligger enda :frown:

Dere har vel ikke sett noe til slikt enda i Oslo formoder jeg?

Skrevet

790697_460s.jpg

Pus ville gi deg den gohege

• Liker 2
Skrevet

Jeg har nettopp spist flatbrød med strandaskinke og rømme til :gjeiper:

Skrevet

Liker ikke DDE no særlig...Åge Aleksandersen er hakket bedre da,

han kommer jo fra Namsos i Nord-Trøndelag...seriøst trodde du det

var vanlig at vi har bart på mannfolka her oppe? :tronderbart:

Hvor smilyen der kommer fra vet ikke jeg...blir jo litt som om jeg

hevder at alle gutter fra Oslo er sossete,blærete Bærums-klyser da :laugh:

Joda vi fikk snø ja,*titter ut vinduet*,jepp ligger enda :frown:

Dere har vel ikke sett noe til slikt enda i Oslo formoder jeg?

Neida :fnise: Men det er jo det alle sier om dere :fnise: Men DDE hadde jo laga liv når vi var på skisyter VM da. De spilte heller en ballade når de skulle gire oss opp. Vi skjønte ikke helt hvorfor..

Nei, ikkeno snø her enda. Var litt is på bakken i morges, men snøen kommer nok til jul. Det må den jo.

Skrevet

Tror ikke det kommer noe i natt. Er jo 8 grader nå :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

siden det er så mange katteelskere her, så tenkte jeg å dele denne.. jeg elsker den! og blir aldri lei av den :ler:

• Liker 2
Skrevet

Careful what you wish for... :nei: snø er no orntlig dritt,særlig om du er

avhengig av å kjøre bil en del...

Skrevet
:skratte: Sååå søt da.. Digget stillingen oppå stolbeina!
Skrevet

Careful what you wish for... :nei: snø er no orntlig dritt,særlig om du er

avhengig av å kjøre bil en del...

Ja.. men det er ikke så ille å kjøre på snø når man har gode dekk. Så lenge ikke resten av Norge har dårlige/sommer-dekk så de ligger strødd i grøftekantene. Hadde en relativt spennedene busstur i fjor vinter hvor det hadde kommet ca 40 cm snø i løpet av natta og måkebilen ikke hadde rukket å måke enda. Opp en dødsbratt bakke med masse svinger. Dyktig sjåfør som kjørte sikksakk mellom busser og biler som lå rundt i grøftene og stod fast midt i bakken. Han fikk applaus når vi var på toppen for å si det sånn. Mange som slapp et lettelsens sukk når vi var oppe.

Skrevet

Ja.. men det er ikke så ille å kjøre på snø når man har gode dekk. Så lenge ikke resten av Norge har dårlige/sommer-dekk så de ligger strødd i grøftekantene. Hadde en relativt spennedene busstur i fjor vinter hvor det hadde kommet ca 40 cm snø i løpet av natta og måkebilen ikke hadde rukket å måke enda. Opp en dødsbratt bakke med masse svinger. Dyktig sjåfør som kjørte sikksakk mellom busser og biler som lå rundt i grøftene og stod fast midt i bakken. Han fikk applaus når vi var på toppen for å si det sånn. Mange som slapp et lettelsens sukk når vi var oppe.

:laugh: Brukte å reise med buss til og fra skolen i min ungdom,og det var ofte at

den havnet både her og der om vinteren (les: i grøfta)vi ungene måtte titt og ofte ut og

hjelpe bussjåføren og dytte...etterpå sang vi 'en bussjåfør

er en mann med godt humør' :ler: mens han var kjempestressa...

Vi syntes det bare var gøy,slapp unna litt av maset på skolen tidlig på morran,

derimot om det skjedde på vei hjem,ble vi temmelig sinte... :happy:

Skrevet

Husker en busstur fra vgs.

Varierende føre, og bussjåføren skulle hele tida ta av og på kjettinger.

Han hadde også radioen på så hele bussen hørte den. Helt greit :)

Litt moro var det når vi fikk signal igjen etter siste stoppen: "...ja, da har den bussen som stod på E18 kommet igang igjen.."

Wuhu, vi var på radioen! hehee

Skrevet

Neida :fnise: Men det er jo det alle sier om dere :fnise: Men DDE hadde jo laga liv når vi var på skisyter VM da. De spilte heller en ballade når de skulle gire oss opp. Vi skjønte ikke helt hvorfor..

Nei, ikkeno snø her enda. Var litt is på bakken i morges, men snøen kommer nok til jul. Det må den jo.

Skisyting er jeg veldig flink til. Jeg visste ikke at det var organisert idrett. Men jeg har sytet mye i skiløypene da jeg var yngre.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...