Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte kapitulere etter nesten to timer på jobb..

Ikke bra når du er så tett i toppen at du blir svimmel av å sitte stille :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er ikke bra,jeg hadde det sånn når jeg la meg igår,begynnte å svimle når jeg lå rolig i senga mi :sjokkert: spookie

Skrevet

Nesten sjøsyk?

Vi får nerde litt her vettu, Odisi :)

Skrevet

Jo føler meg grei nåk men er snufsete og har vondt i hodet og halsen :sjenert:

Du da,leser og øver til eksamen?

Den er vel rett rundt hjørnet tenker jeg :skravle:

Stakkars deg da! Synes du er mye syk jeg, du må ta det masse med ro! :klemmer:

Jo, leser litt her og der. Er veldig lei nå. Har eksamen torsdag og fredag denne uka.

Og stakkars deg da FruN. Ta det med ro du også! :klemmer:

Skrevet

Jo, leser litt her og der. Er veldig lei nå. Har eksamen torsdag og fredag denne uka.

Går bedre nå etter jeg kom hjem :veslejenta:

Skrevet

Ja jeg har vært forkjøla tre ganger i høst,nå må jeg vurdere å ta vaksine de neste åra,hmmm begynner jeg å dra på åra kanskje :fnise:

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: til begge syk-lingene :klemmer:

Håper det var solbærtoddy der til meg :fnise:

Skrevet

:dagens-rose: og :kose: til sjuklingene.

Lykke til på eksamen Hannee... Føler du deg godt forberedt eller skulle du hatt bare 1 dag til? Sånn føler som regel jeg det når jeg har hatt eksamner...

Skrevet

Ja jeg har vært forkjøla tre ganger i høst,nå må jeg vurdere å ta vaksine de neste åra,hmmm begynner jeg å dra på åra kanskje :fnise:

Du må slutte å røyke!! Jeg har ikke vært forkjøla en eneste gang siden jeg sluttet for over 1,5 år siden :Nikke: Og jeg var forkjøla fra september til april vanligvis!!

Skrevet

Hihi! Da begynner jeg og dra på åra også, for jeg vurderer også å ta den. Tror jeg skal bestille time etter eksamen :)

Skrevet

:dagens-rose: og :kose: til sjuklingene.

Lykke til på eksamen Hannee... Føler du deg godt forberedt eller skulle du hatt bare 1 dag til? Sånn føler som regel jeg det når jeg har hatt eksamner...

Tusen takk :) Er litt forberedt, men synes jeg gjerne kunne hatt mer tid. Og blir slitsomt med to eksamener etter hverandre. Men har siste den 10. da :) Så det blir bra.

Skrevet

Ja, det er vanskelig å disponere tiden når man har to etter hverandre. Har heldigvis sluppet det selv, synes det er ille nok med to den samme uken. Men du greier det nok fint :nigo:

Hva slags emner er det?

Skrevet

Du må slutte å røyke!! Jeg har ikke vært forkjøla en eneste gang siden jeg sluttet for over 1,5 år siden :Nikke: Og jeg var forkjøla fra september til april vanligvis!!

Ja jeg vet den likkistepinnen har mye å si,jeg er også ganske snufsete fra høst til vår :sjenert:

Skrevet

Er egentlig ganske glad jeg slipper eksamner..

Skrevet

Jeg vil ikke si hvilke emner det er dessverre, siden jeg bor på et så lite sted, men ligger innenfor sosiologi og sosialantropologi. :)

Og ja, det er lurt å slutte å røyke Odisi! :) Vi kan støtte deg her inne vet du!

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...