Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg skal bli sammen med Giacomo :P

Haha, for noen tosker de var Mynona :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes spesialbutikkene er vanskelige å finne. Også er det ofte så dyrt at man bare tar seg råd til å kjøpe én ting eller noe.

Men innvandrerbutikkene pleier å ha masse bra frukt/grønt hvertfall.

Skrevet (endret)

Synes Sentralmarkedet i Riga er stilig :) 5 svære haller hvor varetypene er delt inn i hver hall (meieri, brød, kjøtt, fisk og grønnsaker) Hallene pleide å være zeppelinhangarer.

Endret av FruN
Skrevet

Tror jeg skal bli sammen med Giacomo :P

Jeg og :gjeiper:

Kjøpte ikke med Manchego, for jeg var redd den skulle bli dårlig på vei hjem når den ikke fikk ligget kaldt. Men har en liten bit i kjøleskapet da. Hadde tenkt å kjøpe det i en delikatesse som var rett ved hotellet i morges, men det var ikke åpent når vi dro :(

Skrevet

Synes Sentralmarkedet i Riga er stilig :) 5 svære haller hvor varetypene er delt inn i hver hall (meieri, brød, kjøtt, fisk og grønnsaker) Hallene pleide å være zeppelinhangarer.

Jeg har vært i Riga, men det markedet gikk meg hus forbi. Var så opptatt av spa den helgen :fnise: Men en venninne som har vært der så det var dødsbra.

Skrevet

Jeg vil også ha masse venner og reise spennende steder med :( Alle mine er opptatt med jobb, skole eller barn :(

Skrevet

Det skal jeg notere meg bak øret Giacamo, og hvis jeg likevel glemmer det, så skal jeg hyle ut igjen :)

Gjest NozMonster
Skrevet

når skal du be meg på middag da Giacomo???

jeg harke laget meg varm mat siden jeg bodde venninner og var 19 år jeg :sukk: så din oppgave er nok å ta igjen alle måltider for de siste 6 årene :ler:

Skrevet

Kan reise med meg Rofl! Men jeg blir ganske opptatt med skole og jobb det neste halvåret da :sjenert: Får ikke tid til noen reiser da.

Men du må bare ta med venn X på en reise, så neste reise tar du med venn Y osv.. Da får du reist mye, også kan de løsrive seg bare litt :jepp:

Skrevet

når skal du be meg på middag da Giacomo???

jeg harke laget meg varm mat siden jeg bodde venninner og var 19 år jeg :sukk: så din oppgave er nok å ta igjen alle måltider for de siste 6 årene :ler:

Da er det jo ikke rart du fryser hele tiden :fnise:

Skrevet

Noz, jeg burde nok invitere deg umiddelbart, for det går ikke an å ha glede av livet uden god mad og vin. Det er verdt å gjøre en del forsakelser for å ha råd til det.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Da er det jo ikke rart du fryser hele tiden :fnise:

det er forsåvet sant :skratte:

jeg har ikke FOR mye underhudsfett akkuratt, men jeg har jo haugevis med tykke klær da...men ingenting hjelper :sukk:

Skrevet

når skal du be meg på middag da Giacomo???jeg harke laget meg varm mat siden jeg bodde venninner og var 19 år jeg :sukk: så din oppgave er nok å ta igjen alle måltider for de siste 6 årene :ler:

Hva i all verden spiser du da???

Kan reise med meg Rofl! Men jeg blir ganske opptatt med skole og jobb det neste halvåret da :sjenert: Får ikke tid til noen reiser da.Men du må bare ta med venn X på en reise, så neste reise tar du med venn Y osv.. Da får du reist mye, også kan de løsrive seg bare litt :jepp:

Men hva om du er skummel Mynona? :fnise:

Skrevet

Jeg er bare skummel hvis jeg blir vekket for tidlig på morgenen :fnise: Da kan jeg være veldig skummel!

Skrevet

Har hatt såpelekkasje i toalettmappa :kjefte:

Såpe på tannbørsten er ikke noe særlig.. Og på linsene. Men tror jeg har fått skylt bort alt nå. Så nå er alt rent og pent :)

Skrevet

Jeg er bare skummel hvis jeg blir vekket for tidlig på morgenen :fnise: Da kan jeg være veldig skummel!

Hihi, de fleste er veldig skummel når de blir vekket for tidlig :fnise:

Skrevet

Hihi, de fleste er veldig skummel når de blir vekket for tidlig :fnise:

Jeg tror jeg er mest "ydmyk" da ...

Skrevet

Spørs vel veldig på hvordan man blir vekket også tipper jeg :) Hvorfor ydmyk vinter?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...