Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har du hjernevasket meg med all masingen om Cava, Mynona! Nå må jeg visst kjøpe det og prøve det selv :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heeejjj gajjs :vinke:

siden alle vet "alt" om alle her FruN, så synes jeg vi nesten har rett til å vite hvor gammel du er, og hvor i landet du holder til åsånt? (nyskjerrig!)

wælkømmin tilbashjatt mynonna :blomst:

HEI NOZZE.

Hvordan var KG julebordet?

Skrevet

Hihi.. Det er bare å glede seg. Jeg har ikke drukket noe cava i dag faktisk. men har to flasker i gangen. Skal drikke den ene neste helg :) Det er såå godt. hvis du liker litt søt må du kjøpe semi-brut eller sec (eller hvordan det nå skrives). Pol-folka kan nok hjelpe deg å finne en etter din smak :)

Gjest Varpunen
Skrevet

Hmm, lurer på om jeg skal stikke å se noen episoder av luksusfellen på nettet.. synes det er så god underholdning, og jeg føler meg så flink når jeg ser på det selv om jeg fikk nedbetalingsplanen på studielånet i postkassa her om dagen og føler meg som litt gjeldsslave for øyeblikket).

Men da må jeg bytte data, for denne drittmnpcen her bare blir supervarm, hakker og stopper opp når jeg prøver å se på noe filmgreier.... selv om jeg har klistret på et appeleple.

Skrevet

Jaaa.. kristtorn er det ja. Blander sånt som har med planter å gjøre jeg...

Kliner du med meg nå Jelly??

Ehhmmmnnn....siden det er jul og greier :sjenert: (må jo opprettholde

tradisjoner og slikt vettu) (viktig) :jepp:

Skrevet

Hihi.. Det er bare å glede seg. Jeg har ikke drukket noe cava i dag faktisk. men har to flasker i gangen. Skal drikke den ene neste helg :) Det er såå godt. hvis du liker litt søt må du kjøpe semi-brut eller sec (eller hvordan det nå skrives). Pol-folka kan nok hjelpe deg å finne en etter din smak :)

Ahhh takk for tips! :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Hvordan var julebordet?!?!

Ruuuumlesnusken :nigo:

julebordet var kjempehyggelig! det kg-jentene jeg henger med er så trivelige atte bare fysjom!! :hjerte:

SlafseJafs er kallenavn på Jafs, beste junkkjøkkenet i byen! hehe

FruN er hele 26år gammel, bosatt i Kongsberg siden gubben nektet å flytte herfra.. Huset fullt av dyr (gubben inkl :lur: )

hihihihii... så du har en jaguar i garasjen og en tiger i senga du da? ;)

HEI NOZZE.

Hvordan var KG julebordet?

roffleeebassen :kline:

toppers, men det ble en tidlig kveld, for jeg gjorde som jeppe i jeppe på bjerget og drakk opp alle pengene mine :sukk:

men vi begynte jo veldig tidlig da!

din helg da? bare avslapning og latskap?

Skrevet (endret)

Betale ned studielånet er mega kjipt :( Jeg tror jeg skal inn og se om jeg ikke kan forandre på nedbetalingen. Blir jo mega fattig hver gang de skal ha penger av meg :(

Tror nesten jeg må finne meg et nettkurs som er støttet av lånekassen så jeg kan få litt pause på meg :jepp:

Nozzefrøken :kline: Har vært avslapping og roing av tanker

Endret av Rofl
Skrevet

Er det noen som kan målbinde deg, Yme? :fnise:

Assa... Hvis de er mye sterkere enn meg, kan de sikkert binde meg til hva de vil. Alt fra mål, til saltstenger og store grønnsaker.

Skrevet

to kattedyr finnes her, men gubben er mer...tja, hva skal man kalle han? hehehe

Gjest NozMonster
Skrevet

to kattedyr finnes her, men gubben er mer...tja, hva skal man kalle han? hehehe

hvaa meeeed....hmmm.. en grizzlybjørn? ;)

Gjest Varpunen
Skrevet

Betale ned studielånet er mega kjipt :( Jeg tror jeg skal inn og se om jeg ikke kan forandre på nedbetalingen. Blir jo mega fattig hver gang de skal ha penger av meg :(

Tror nesten jeg må finne meg et nettkurs som er støttet av lånekassen så jeg kan få litt pause på meg :jepp:

Ikke dumt! Finner du noe superspennende og ikke så alt for tidkrevende, så slenger jeg meg på :gjeiper:

Skrevet

Krysse dovendyr, hingst og gris? :P He's an animal, that's for sure :fnise:

Skrevet

Krysse dovendyr, hingst og gris? :P He's an animal, that's for sure :fnise:

:skratte: :skratte:

Skrevet

Jeg er sulten.. Vet ikke hva jeg har i kjøleskapet :klo:

Skrevet

Hvordan sklidd rundt i senga mener du?? :lur:

hehe det hadde sikkert betydd noe annet om jeg var jente, men jeg skled bare rundt i sengen pga bølgene, og bare bølgene!!:P

Skrevet

Jeg skulle hatt bilen inn til service for flere mnd siden :filer:

Skrevet (endret)

hehe det hadde sikkert betydd noe annet om jeg var jente, men jeg skled bare rundt i sengen pga bølgene, og bare bølgene!!:P

:fnise:

Var det Berit-bølger eller?? Sjøsjuk? Var det gøy?

Berit er på besøk er nå merker jeg. Det uler og river i veggene. Og balkongmøblene mine er omøblert.

Edit: Jeg tror det er lillesøstra til Berit forresten.

Endret av Mynona-83
Skrevet

:fnise:

Var det Berit-bølger eller?? Sjøsjuk? Var det gøy?

Berit er på besøk er nå merker jeg. Det uler og river i veggene. Og balkongmøblene mine er omøblert.

Edit: Jeg tror det er lillesøstra til Berit forresten.

Det var litt derfor, men de som reiste kl 14 idag nedover fikk 12-14m høye bølger visst.. vi hadde bare 8 mener jeg :)

jeg tåler ikke røff sjø et sekund, men nå var jeg for full til å bli det veldig lettet!! men ligger på sofaen og gynger litt enda :P

Skrevet

Merker ikke noe til Berit jeg :( Liker storm jeg :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...