Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første julepynten er oppe her :)

En veldig enkel og grei advents"stake" (fat med lys), trollhasselgreina har fått søte engler og gamle kuler på seg, en vase og en lysestake (som minner om et stettglass) har fått andre jule"kuler" i seg :) Vet ikke hvor mye mer det blir, emn noe kommer nok :)

Skrevet

Er butikkene åpne i dag :sjenert:

Noen, kanskje..

Vi har åpent fra neste søndag (mener jeg..)

Skrevet

Jeg og pynter til jul,syns det er koselig med alt det røde siden jeg elsker rødt :nissekonekyss:

Skrevet

Jeg og pynter til jul,syns det er koselig med alt det røde siden jeg elsker rødt :nissekonekyss:

Har ikke så mye rødt jeg...og må prøve å moderere meg litt, da gubben ikke er særlig glad i "pyntefjas".

Greit å holde noe nøytrale farger :P

Å, som jeg gleder meg til dagen vi flytter til noe større! Et sted der det er mulighet til å ha ting litt fremme..og hyller på veggene... *sukk*

Skrevet

Jeg syns jeg har for mye ting,så når jeg pynter til jul må jeg bytte ut tingene med julepynten ellers er det ikke plass.

Tror egentlig jeg er en maksimalist :popcorn: jeg elsker disse søte smailisene :rodmer:

Skrevet

Er nok det jeg og!

Jo, man må jo bytte ut litt. Jeg bare savner å ha generell plass til det...

Skrevet

Jeg er både maksimalist og delvis minimalist, og dras hele tiden mellom begge deler :fnise: Men i julen er jeg kun maksimalist! :rodmer:

Skrevet

Jeg har veldig tørre hender :/

Tørre hender? Kanskje det er like magisk som å ha varme hender? Sjekk om du feks kan kurere folk som har vannhode.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte misteltein i Barcelona som jeg tenkte å montere på hodet mitt neste helg. Da må jeg da få klina litt :fnise:

Også kjøpte jeg ny sterne til vinduet. Men den er uten lys da.. Så kanskje jeg må ha den i kjøkkenvinduet, mens lysstjerna er i stuevinduet :klo: Men orker ikke å pynte i dag. Får ta det i løpet av uken...

Skrevet

Hmmmm.....dagens treningsøkt ferdig :trene: ,sulten som

en gråbein...kom også snø for første gang idag :fryser:

Skrevet (endret)

Nå skal jeg til svigers å spise vannbakkels,jeg har bakt gulerotkake og ristopper som jeg skal ta med meg.

Får fortsette pyntinga senere :goodbye: see you leighter aligator :klemmer:

Endret av odisi73
Skrevet

Jeg kjøpte misteltein i Barcelona som jeg tenkte å montere på hodet mitt neste helg. Da må jeg da få klina litt :fnise:

Også kjøpte jeg ny sterne til vinduet. Men den er uten lys da.. Så kanskje jeg må ha den i kjøkkenvinduet, mens lysstjerna er i stuevinduet :klo: Men orker ikke å pynte i dag. Får ta det i løpet av uken...

Hva er en misteltegn? kan du vise? ;)

Skrevet

Kanskje jeg burde skaffe meg noe misteltein jeg også :fnise:

Skrevet

Ja, ekte misteltegn. Får håpe de "grønne" fingrene mine ikke tar liv av de i løpet av uka :fnise:

Ser sånn her ut :

Mistletoe_web_thumb.jpg

Men tror den ser sånn her ut når den er moden:

julekalender3des.jpg

Eller er det noe annet?? Bladene er jo helt forskjellig.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...