Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stille i dag?

Vi har vært på Sagrada Familia og Gaudi parken. Fant et sted å spise lunsj og der v

Fikk vi et kvart lam. Herregud så mye mat. Bestilte 1/2liter rødvin, og plutselig fikk vi et glass cava hver og en shot hver. Ganske småfulle etter lunsj :fnise:

De er rare her. Spiser 3 retters til lunsj. Og middag starter kl 22. Vi var tidlig ute i går da vi kom kl 21 til middag.

Åssen går det med Berit på Vestlandet. Gruer meg til å lande på Gardermoen hvis det kommer masse vind til østlandet og.

Skrevet

Høres ut som dere koser dere :jepp:

Sitter og ser på Berit på Dagsrevyen nå

Skrevet

Berit er ikke kommet til mitt sted ... enda

Skrevet

Tror Berit kan bli koselig nok om man bare tar sine forhåndsregler ...

Skrevet

har kjørt med piggdekk over en måned, uten tilnærming til kaldt eller snø.. snart ikke pigger igjen. :tristbla:

Skrevet

Nom nom med pepperkake hus :)

Har en kjempe kose pus her. Enten har hun savnet meg eller hun vil ha mer mat/drikke/tunfisk :fnise:

Skrevet

Skal lage pepperkakehus litt nærmere jul. Det blir stående til nyttårsaften, da blir det knust og spist av barna.

Gjest NozMonster
Skrevet

haalllooooooo alle sammen!

og hvor har du vært GiacomO??

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg irriterer meg grønn over at du ikke får det til odisiiii!!!

har du ikke sånne alternativer rett over denne boksen hvor vi skriver denne teksten? alternativer som trykk skrift, kursiv og understrek? For over de tre alternativene der så er det jo tre sånne bokser eller vinduer eller hva man skal kalle dem- "andre stiler", " skriftyper" og "størrelser"

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...