Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

jaaa, det er kjempekjedelig odisi! natta blir sååå lang! :sukk:

njaaa, njooo mynona..de 5 timene jeg sover om natten er de eneste timene jeg klarer å slappe av.. jeg pleier å klare å ikke være påvirket av adhden når jeg legger meg i sengen om kvelden, men i natt så klarte jeg bare ikke sovne inn selvom jeg var trøtt og sliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff....nå har jeg spist sjokolade igjen :sukk:

Skuffende....skal ikke spise mer på kjempelenge nå altså :sur:

Neineineinei....

Skrevet

erru jentete du eller? :fnise:

Hvordan da?,fordi jeg stresser med sunn/usunn mat mener du? :fnise:

Trener en del og har begynnt å se gode resultater i det siste så

jeg vil helst ikke ødelegge denne gode tråden da,men som de fleste

andre mennesker er jeg svak i enkelte (sjeldne) øyeblikk. :wink:

Skrevet

Hvordan merker du at du har ADHD sånn til vanlig?

Blir du veldig rastløs/fort irritert/har vanskelig for å konsentrere deg og sånn?

Hadde en kollega på jobb som hadde dette,men det var ikke særlig merkbart på han,hadde

han ikke fortalt det,hadde jeg aldri gjettet det.....

Skrevet

Nå har jeg og døtrene mine vært å kjøpt masse smågodt og skal se på tv,de sa de var så snopesjuke forde de har fått uka :sjenert: ikke vet jeg om de lurer meg men jeg hadde lust på smågodt selv :fnise:

Guttene mine er i svømmehallen og er de eneste i dette huset som er sunne i dag :fnise: mannen rister på hodet å lurer på om jeg ikke skal legge fra meg pcen snart :skratte:

Gjest NozMonster
Skrevet

litt vanskelig å forklare, men de som ikke har adhd har vanskligheter med å se at andre har det, men en med adhd kan lettere se det hos andre. man merker det ikke altid så lett på meg heller.

for de største delene av døgne så er det jo inni eget hodet man sliter mest med det- som for.eks konsentrasjon- et eksempel: idag på skolen hadde vi gruppearbeid ut fra en artikkel på 6 datasider, inkl bilder da! en i gruppa mi skulle lese opp artikelen for resten av gruppa og da han var ferdig så hadde ikke jeg fått med meg NOENTING! jeg viste ikke om artikkeln handlet om rasisme eller norsk politikk eller juletradisjoner for den sak skyld..

en annen ting du kan merke det på, er hvordan adhd folk svitcher fra tema til tema, utrolig raskt. dere kan prate om biler, men så plutselig sier vedkomne noe om tomatsuppe. også kanskje noe om dataer. men om du gjør det samme til "oss" , så skjønner vi ikk dritten av hva du prater om :ler:

jeg har problemer med aggresjonen til tider ja. men skal la vær å utdype det så mye :ler:

Skrevet

uff...må være en utfordring å takle studier med noe slikt kan jeg tenke meg...

Kan det bli bedre/borte med tiden,eller er det der for evig og alltid?

Gjest NozMonster
Skrevet

hehe, ja det er en grunn til at jg gikk ut av vgs med et snitt på 2,8 og aldri har klart å fullføre en DRITT! :sukk:

nav er min bestevenn :sukk:

jeg aner ikke om man kan vokse det av seg..kanskje? men pappan min har det også ihvertfall.

Gjest NozMonster
Skrevet

snille snille odisi :kose:

hvordan har dere dag vært da jelly og odisi?

( jeg tenker altid på odense marsjipetterpan når jeg ser deg her odisi :ler: )

Skrevet

:fnise: Jeg har det fint,skrev nettopp oppi her hva jeg driver med nå.

Får noen ugleblikk innimellom :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

deeer så jeg det ja.. hihihii.... bare si til mannen din at noz ikke lar deg gå!! du kan fint kombinere data og smågodt, så får han sitte pent å vente til du skal legge deg ;)

Skrevet

hadde en stressende dag på jobb,pluss var til synslege like etter og fikk

bekreftet at jeg får ta synskorreksjon på nyåret (min 2 gang)...gruer meg litt

til den dagen kommer,prosedyren er ganske ubehagelig...

Mange som har ADHD har en vanlig jobb,han derre kollegaen min hadde ingen

nevneverdige problemer etter hva jeg så iallefall....spørs det litt hvor mye/lite

du har eller?

Skrevet

Utenom smågått spising og tvtitting så har jeg skjeftet på en dreng vi har på gården :kjefte: han gjør aldrig båsen til hestene helt rene slik at jeg må bruke unødvendig energi på å få noen andre eller meg selv til å gjøre det en gang til når vi kunne gjort andre nødvendige ting den tiden,phu nå fikk jeg sagt det :fnise: men dyrene har like rett til et rent hjem som vi har :jepp:

Skrevet

Wuhuu.. nå har jeg fått det nye fototalbumet mitt. Det som jeg fikk som var så knøttlite i forrige uke. De sender kjapt altså. Bestilte nytt tirsdag kveld, og fikk i dag. Fra USA. :takke:

Nå skal jeg støvsuge - må bare se i albumet først.

Skrevet

Damn!!! It's raining cats and dogs outside... :fnise:

Skrevet

Huff,nå lukter jeg skikkelig snop :fnise: det er ekkelt å spise så mye godt,og så kunstigt at det er lenge til neste snopekveld :sjenert: føler meg nesten litt kvalm.

Gjest NozMonster
Skrevet

neeeeeejda :) godteri erke no kunstig- bare ekte saker :jepp:

jeg synes du er heldig som har godteri jeg!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...