Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å fly i helikopter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har flydd helikopter :Nikke:

Lucky you! Kan jeg få være med neste gang?

Skrevet (endret)

æsj vondt i hodet i dag!!

kunne tenkt meg en tur til syden !!

Endret av NoAngel
Skrevet
Lucky you! Kan jeg få være med neste gang?

Det kunne du. Men jeg er ikke i miljøet lenger, så det er vanskelig å få til en anledning. Men du kan få sitte på i party :buss: vår. Vi skulle jo rundt å lage bremsespor på alle utsagn vi var uenige i.. :fnise:

Skrevet
æsj vondt i hodet i dag!!

kunne tenkt meg en tur til syden !!

Har du ikke medisin?

Vi lar deg bli med som blindpassasjer hos første medlem som reiser fra nå. :gjeiper:

Skrevet

Jeg har fått 2 myggestikk! Gidder noen klø for meg, jeg når ikke helt til :bond:

Skrevet

Jeg tar meg av steder du ikke kommer til :hoppe:

Skrevet
Jeg tar meg av steder du ikke kommer til :hoppe:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :stønne:

Skrevet
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :stønne:

Any time, my dear.

Skrevet
Har du ikke medisin?

Vi lar deg bli med som blindpassasjer hos første medlem som reiser fra nå. :gjeiper:

jeg har imigran sprøyter... men har blitt allergisk :( så kan ikke ta dem, da får jeg kramper i hele kroppen :S

jeg er klar for å ligge i en koffert jeg !

Skrevet
jeg har imigran sprøyter... men har blitt allergisk :( så kan ikke ta dem, da får jeg kramper i hele kroppen :S

jeg er klar for å ligge i en koffert jeg !

Det hørtes ille ut. Hvis du bruker Imigran er det jo ikke akkurat en liten hodepine heller. Jeg ønsker deg god bedring. Håper du og legen din i fellesskap kan finne en god løsning. ;)

Når det gjelder den koffert ferien, må jeg innrømme at jeg ikke vet hvem som er neste person ut. Jeg vet at Goldie er i Valencia nå, så den fuglen er fløyet. Skal vi bare følge med og vente på en passende anledning? :jepp:

Skrevet

Jeg er veldig fleksibel når det gjelder avreise :)

Skrevet
Det hørtes ille ut. Hvis du bruker Imigran er det jo ikke akkurat en liten hodepine heller. Jeg ønsker deg god bedring. Håper du og legen din i fellesskap kan finne en god løsning. ;)

Når det gjelder den koffert ferien, må jeg innrømme at jeg ikke vet hvem som er neste person ut. Jeg vet at Goldie er i Valencia nå, så den fuglen er fløyet. Skal vi bare følge med og vente på en passende anledning? :jepp:

nei.. den lille hodepinen pleier å balle på seg en del.. eneste ordning nå er petidin på legevakten når jeg ikke holder ut lenger.

har brukt 22 år på å finne ut hvor feilen ligger , så er ikke veldig optimist :(

men tusen takk for god bedring :D

syntes det skal være en avreisemeldeplikt på denne tråden fra og med nå. slik at jeg kan snike meg opp i en koffert.

Skrevet
Jeg er DØDSsulten :(

ikke bra.. får håpe du overlever! kuren er mat tror jeg ...

gå å spis nå da!

Skrevet
Jeg er veldig fleksibel når det gjelder avreise :)

jeg å!

vi skal nok kunne bli enige :) bare betal reisen du, så klatrer jeg opp i kofferten

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...