Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo :vinke:

Har dere hatt en fin helg?

Jeg har gjort husarbeid i dag, men nå slapper jeg av med litt kaffe og prater litt i telefonen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei Satyren, hadde du det fint i konfirmasjon?

Hei Pjukset, jo :helen: det var helt utmerket i komfen. Hyggelig å treffe storebor og resten av familien, og vår komfirmant var den vakreste.

Skrevet
Hallo :vinke:

Har dere hatt en fin helg?

Jeg har gjort husarbeid i dag, men nå slapper jeg av med litt kaffe og prater litt i telefonen :)

Samtidig som du skriver på KG. Tydeligvis en multitasker.

Men jo takk, fin helg. Og du?

Skrevet
Jeg lurer på hva slags bil jeg har lyst på :klø:

Jeg lurer ikke på hvilken bil jeg har lyst på, nye Ford mondeo, ja takk. :gjeiper:

Skrevet
Samtidig som du skriver på KG. Tydeligvis en multitasker.

Men jo takk, fin helg. Og du?

Når man er småbarnsmor er man nødt til å være litt multitasker om man skal rekke alt :ler:

Jo, jeg har hatt en fin helg. Veldig slitsom også da.. Ungen har storkost seg og det er det viktigste :) Og jeg og samboeren har slappet av med en god film og god vin på kveldene :)

Skrevet

Det høres ut som dere mestrer tilværelsen på en god måte, og klarer å gi plass for kosen i hverdagsjaget med jobb, karriere og små barn.

Kjekt å høre. :smilorange:

Skrevet
:catmilk:

Den utålmodige lille kit vil ha mat og kos. :enig: Liker små søte pusekatter pannekaker tro? :kokk:

Skrevet
Jeg lurer ikke på hvilken bil jeg har lyst på, nye Ford mondeo, ja takk. :gjeiper:

Ford Mondeo er fin, men den er veldig fammilie-bil :)

Skrevet

Jeg ser for meg Trulta kjøre en liten brombrom. En som puttrer og smeller litt.

Gjest Wacmoc
Skrevet

Jeg pratet med en veldig hyggelig dverg på bussen hjem idag :)

Gjest Wacmoc
Skrevet (endret)

Dobbel post

Endret av Wacmoc
Skrevet

Jeg har sikla på nabogutten i dag.

Skrevet

Likte han å bli :sikle: på, eller er han ikke engang klar over sin tiltrekningskraft på lekre Pjuks? :wow:

Skrevet
Likte han å bli :sikle: på, eller er han ikke engang klar over sin tiltrekningskraft på lekre Pjuks? :wow:

Han er nok neppe klar over det, og det er nok like greit :ler:

Skrevet

Vil du smøre ryggen min med litt aftersun?

Skrevet

Klart jeg skal gjøre det. En utsøkt fornøyelse. :strix:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...