Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør d,skal visst gjøre godt for kropp og skjel... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig godt for kropp og sjel :)

Skrevet

Tror deg så gjærne,men tror neppe d egner seg noe særlig for menn.

Skrevet

Det egner seg så absolutt for menn.

Skrevet

Javel,så det var derfor dette emnet ble satt på dagsorden fra din side i dag :fnise:

Skrevet
Javel,så det var derfor dette emnet ble satt på dagsorden fra din side i dag :fnise:

:klø:

Gjest Wacmoc
Skrevet

Det er slitsomt å ha halveis blind kjæreste pga den jævla hornhinne betennelsen. Huff, stakkars gutt..

Nå skal jeg spise pizza med svart oliven og peperoni :spise:

Skrevet

Det er nok mest slitsomt han :) Og tenk når han blir frisk, så kan du minne han om hvor snill du var og vartet opp, og forlange litt massasje og noe attåt :lur:

Gjest Wacmoc
Skrevet
Det er nok mest slitsomt han :) Og tenk når han blir frisk, så kan du minne han om hvor snill du var og vartet opp, og forlange litt massasje og noe attåt :lur:

Hehe, ja. Er værst å ta øyedråper på han. Han blir så sint fordi det gjør vondt. Også skal det gjøres hver time :P

Menmen. :)

Skrevet

Så så,var bare en kødd,har selv vurdert aromaterapi,og når du da påsto at dette er slikt som også egner seg for menn,vel,da er også det en motivasjonsfaktor,som gjør d slik at en ikke behøver å kvie seg lengre...

Takk takk Pjukset :)

Skrevet

Fra i morgen av og ut mai skal jeg kun drikke vann. :opplyser:

Skrevet

Ja jeg skjønner godt at det ikke er noe særlig. En ting er at det er vondt, en annen ting er jo at man er så vant til å klare seg selv. Vet hvordan det er å plutselig bli avhenging av hjelp. Du får pleie han godt :)

Skrevet
Fra i morgen av og ut mai skal jeg kun drikke vann. :opplyser:

Skal du ikke spise heller?

Skrevet
Skal du ikke spise heller?

Jo, jeg skal spise selvfølgelig. Jeg har bare funnet ut at tennene mine trenger en pause fra juice, brus, øl, kaffe, te, osv.

Skrevet
Jo, jeg skal spise selvfølgelig. Jeg har bare funnet ut at tennene mine trenger en pause fra juice, brus, øl, kaffe, te, osv.

Ja det forstår jeg godt. Du er veldig flink!

Skrevet
Ja det forstår jeg godt. Du er veldig flink!

:helen:

Skrevet

Jeg bestillte masse klær på internet i går.

Skrevet
Jeg bestillte masse klær på internet i går.

Hva bestilte du?

Skrevet

Skal vi se..2 kjoler (en kort og en lang), 2 topper, 1 gardigan, 1 par sko, 2 gensere, og en jakke.

Skrevet
Skal vi se..2 kjoler (en kort og en lang), 2 topper, 1 gardigan, 1 par sko, 2 gensere, og en jakke.

Jeg får låne det sant?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...