Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:fnise:

Tvilsomt.

Jeg såg en ny type kaffe i går på peppes. Ny for meg altså.

Hva var det den het?

Cor.. mener det var 7 bokstaver.

Skrevet

Cortado?

Jeg kan navnet på kaffedrikkene, men når noen spør hva de består av så har jeg ikke peiling :fnise: De er så like mange av dem, bare at noen har tilsatt kaffe, noen esspresso osv...

Skrevet

Jeg vet om Friele og Evergood. Også har jeg hørt om iskaffe, caffe latte og mokka.

Skrevet
Jeg vet om Friele og Evergood. Også har jeg hørt om iskaffe, caffe latte og mokka.

Skrevet
Ja, også karsk da!

:hoho:

Tror karsk er verre enn den "kaffedrikken" jeg fikk servert i går da! Tror heller ikke det gjør inntog på cafémenyene :fnise:

Skrevet
Cortado?

Jeg kan navnet på kaffedrikkene, men når noen spør hva de består av så har jeg ikke peiling :fnise: De er så like mange av dem, bare at noen har tilsatt kaffe, noen esspresso osv...

:jepp:

Dæven du viste det jo.

Er den god?

Skrevet
:jepp:

Dæven du viste det jo.

Er den god?

Har aldri smakt det, så jeg aner ikke...

Skrevet
Jeg skal male litt!

Skal du male et helt nytt bilde eller? Bruker du lang tid på bildene du lager da? Deilig å være kreativ :)

Skrevet
Skal du male et helt nytt bilde eller? Bruker du lang tid på bildene du lager da? Deilig å være kreativ :)

Jeg maler et helt nytt bilde :) Første bildet brukte jeg tilsammen 2-3 timer på, det var intenst. Nå bare kosemaler jeg, det blir ingenting, bare søl :)

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg å malt et fint bilde.

Skrevet
Jeg maler et helt nytt bilde :) Første bildet brukte jeg tilsammen 2-3 timer på, det var intenst. Nå bare kosemaler jeg, det blir ingenting, bare søl :)

Det blir sikkert kjempefint :jepp:

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å henge opp det jeg maler :ler:

Skrevet

Hvorfor ikke? Så kan du ha "skryte-vegg" :)

Nå voknet guttungen så nå skal jeg spise lunch og gå meg en tur.

Skrevet

Jeg syns Pjukset skal ha en "skryte" vegg.

Skrevet

De skal henge i gangen for å skremme vekk innbrudstyver :jepp:

Skrevet

Da jeg var barn skulle jeg ønske vi hadde en vakthund.

Skrevet

Var du et redd lite barn?

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...