Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I morgen tar vi barna med på utflukt. Det blir litt natur, kulturelt, matpakke, kakao på thermos og løs timeplan. Vi avslutter med restaurantbesøk. Men det vet hverken kona eller barna. For det vet bare jeg.

Det hørtes ut som en perfekt dag for min del :jepp: Jeg skal prøve på litt flere slike dager når lillegutt blir eldre :)

samme her, bahia...

Vi får krysse fingrene :ler:

Hvitløk, sitronsaft, salt, cayennepepper, og tahini (tahini er det viktigste). Fåes kjøpt ferdig på helsekost/helios, invandrerbutikk, og i noen butikker.

Hva er tahini da?

Skrevet

Ja vi krysser fingrene.. sønnen min er så stor så han setter seg bare til å se på TV da, og smører ferdig oppskjærte brødskiver selv.

Skrevet
Hva er tahini da?

Tahini er sesamolje (presset sesamfrø). Litt nøtteaktig smak, veldig godt. Jeg pleier å bruke det i middager og pålegg.

Skrevet
Ja vi krysser fingrene.. sønnen min er så stor så han setter seg bare til å se på TV da, og smører ferdig oppskjærte brødskiver selv.

Gleder meg litt til den tiden, ja :jepp: Min er 1,5 år så vi må pent bare stå opp samtidig med han :ler:

Tahini er sesamolje (presset sesamfrø). Litt nøtteaktig smak, veldig godt. Jeg pleier å bruke det i middager og pålegg.

Hørtes spennende og godt ut :) Tror jeg må titte litt neste gang jeg er på Helios :jepp:

Skrevet

Ja det er litt lettere når de er større. Men du må nyte småbarnstiden.. den går så alt for fort!! :)

Skrevet
Hørtes spennende og godt ut :) Tror jeg må titte litt neste gang jeg er på Helios :jepp:

Tahini er veldig dyrt hvis du kjøper på Helios, men der er den sikkert økologisk kjenner jeg dem rett :ler:

Skrevet
Ja det er litt lettere når de er større. Men du må nyte småbarnstiden.. den går så alt for fort!! :)

Ja, det gjør vi :jepp: Dette er en super tid med masse nytt som skjer hele tiden! Føler allerede at han har blitt sååå stor :ler:

Hmmm... Det var ikke bare bare å begynne å se Lost igjen etter en lang pause. :ler: Jeg skjønner jo enda mindre nå enn tidligere og det sier en del for jeg forsto pent lite før også :ler:

Skrevet

Jeg fulgte med på første sesong av LOST, men har gitt opp å følge med nå..

Skrevet
Jeg fulgte med på første sesong av LOST, men har gitt opp å følge med nå..

Tror jeg gir opp snart jeg også :ler:

Skrevet

Det har vel skjedd mye siden jeg fulgte med iallefall..

Skrevet
Tahini er veldig dyrt hvis du kjøper på Helios, men der er den sikkert økologisk kjenner jeg dem rett :ler:

Helt sikkert :fnise:

Skrevet
Jeg har aldri sett en episode av LOST

Hva følger du med på tv, Trulta?

Skrevet
I'm Lost...

..in Pjuks..

Skrevet
Hva følger du med på tv, Trulta?

Serier jeg liker er CSI, Ghost Whisperer, Sporløst forsvunnet, House, Top Model, Åndenes makt, Greys anatomy, sikkert mange andre også.

Hva liker du?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...