Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Katastrofe!

:fnise:

Jeg overlever :ler:

Nå skal jeg se Lost.. Har ikke sett det på lenge.. Er ganske merkelig hele serien...

Videoannonse
Annonse
Gjest Wacmoc
Skrevet

Rybak konserten var ekstremt dårlig. Hadde jo ikke store forventningene, men herlighet. DÅRLIG!

( Var litt lættis om hvor mye folk ville se han. Er skog rundt messeområdet hvor konserten var, og er gjerda inn. Så sto det folk på utsiden av gjerdet og titta inn gjennom trær med kikkerter... :hihi: )

Skrevet

Jeg så Lost en gang for lenge siden, da stod 100 mål skog og vaiet, og det løp mørke troll gjennom. Da forstod jeg at det var ikke noe vits :ler:

Skrevet
Jeg skal lage meg knekkebrød med hummus etterpå.

Hummus, er ikke det en form for kompostert jord??

Jeg ligger etpar sider bak, og leser meg opp i denne ekstremt viktige tråden. Det gjør at dette viktige bidrag i debatten kan havne litt malplasert.

Skrevet

Uff da, Wacmoc! Hadde han mange sanger eller? Husk at venninnen din virkelig skylder deg en tjeneste nå da :fnise:

Skrevet
Skal du trene i dag igjen? :hakeslepp:

:jepp:

Hvor det smiletegnet der?!?

Er det godt da? Det har jeg aldri smakt, men ser spennende ut :jepp:

Jeg planlegger utdrikningslag som skal være om en måneds tid! Jeg gleder meg :) Jeg har aldri vært i utdrikningslag før jeg :sjenert:

Jeg har også vært på 1, vi var på paintball, det var morsomt!

ÅÅ, jeg elsker nintendo! :biggrin:

Me to!!

Eneste nintendo'en jeg vet om er super mario fra tidlig 90-tallet :ler:

I love Super Mario 3 :hjerter:

Skrevet

Jeg ligger etpar sider bak, og leser meg opp i denne ekstremt viktige tråden. Det gjør at dette viktige bidrag i debatten kan havne litt malplasert.

Hummus er laget av puré av kikerter ++ såvidt jeg vet :)

Skrevet
Hummus er laget av puré av kikerter ++ såvidt jeg vet :)

Hmm..kan være godt, men det hørtes ut til å være litt tamt på smak. Men man kan jo bruke litt krydder da..

Skrevet
Jeg har også vært på 1, vi var på paintball, det var morsomt!

Vi planlegger enten paintball, gocart eller bartenderkurs :)

Gjest Wacmoc
Skrevet
Uff da, Wacmoc! Hadde han mange sanger eller? Husk at venninnen din virkelig skylder deg en tjeneste nå da :fnise:

Han spilte folkeviser og farytale. Lagde tråd på generell debatt :P

Ja, hun skylder meg kraftig!

Skrevet

Dumt at det ikke er gul markeringstusj knapp her, så jeg måtte bare "fete" ut det som var viktigst her ;)

Skrevet
Vi planlegger enten paintball, gocart eller bartenderkurs :)

Det stod faktisk mellom de to første der jeg var.

Gocart er sikkert også kjempemorsomt. Har lyst til å prøve det jeg, jeg har kjørt litt en gang jeg var på Mallorca, men det er mange år siden nå.

Skrevet
Hmm..kan være godt, men det hørtes ut til å være litt tamt på smak. Men man kan jo bruke litt krydder da..

Man bruker i tillegg hvitløk, sitronsaft og krydder :jepp: Jeg har aldri smakt det selv, men det høres godt ut :)

Skrevet

I morgen skal jeg sove lenger enn til kl 07! :opplyser:

Skrevet
I morgen skal jeg sove lenger enn til kl 07! :opplyser:

Jeg håper jeg også kan det, men det er opp til lillegutt :ler:

Skrevet

I morgen tar vi barna med på utflukt. Det blir litt natur, kulturelt, matpakke, kakao på thermos og løs timeplan. Vi avslutter med restaurantbesøk. Men det vet hverken kona eller barna. For det vet bare jeg.

Skrevet (endret)

samme her, bahia...

Endret av mia83
Skrevet
Man bruker i tillegg hvitløk, sitronsaft og krydder :jepp: Jeg har aldri smakt det selv, men det høres godt ut :)

Hvitløk, sitronsaft, salt, cayennepepper, og tahini (tahini er det viktigste). Fåes kjøpt ferdig på helsekost/helios, invandrerbutikk, og i noen butikker.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...