Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morgen :-) Katteinnslipp er en grei måte å starte dagen på.

Hei Haris :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Wacmoc
Skrevet

Jeg må nesten le litt av bikkjene.

Den ene, nakenhund, ligger innpakka i et teppe forran peisen og sover.

Den andre, japansk spisshund, står ute på terrassen mens det høljer ned med regn.

Japaneren er så spesiell. Med en gang det begynte å regne begynte han å pipe forran terrasedøren så slapp han ut. Da steller han seg midt på grasset, og sitter bare i regnet, og prøver innimellom og fange regndråper. Han er litt søt :)

God morgen, golda :)

Skrevet
Jeg må nesten le litt av bikkjene.

Den ene, nakenhund, ligger innpakka i et teppe forran peisen og sover.

Den andre, japansk spisshund, står ute på terrassen mens det høljer ned med regn.

Japaneren er så spesiell. Med en gang det begynte å regne begynte han å pipe forran terrasedøren så slapp han ut. Da steller han seg midt på grasset, og sitter bare i regnet, og prøver innimellom og fange regndråper. Han er litt søt :)

God morgen, golda :)

Jeg pleide også å fange regndråper da jeg var liten. Og dra på "romferd" i snøfnuggene om kvelden. :nigo:

Skrevet
Jeg pleide også å fange regndråper da jeg var liten. Og dra på "romferd" i snøfnuggene om kvelden. :nigo:

Dette forklarer jo mye...

:Hehe:

Skrevet

Jeg har skrubbet ovnen i dag... *kjedelig*

Nå kan jeg slappe litt av med en kopp kaffe, mens guttungen sover :jepp:

Skrevet

:hoho:

Gjest Wacmoc
Skrevet

:fnise: Hihi :ler:

Skrevet
Mårn Wac :klem:

Mårn Bahia-med-blank-komfyr :klem:

Hei Golda :vinke:

Det var plutselig litt for sent på dagen til å si "God morgen" :)

Hvordan har dagen din vært så langt?

Jeg har sittet i telefonen med IF forsikring for det viser seg at jeg betaler dobbel bilforsikring og har gjort det i mange måneder nå :snurt: Enda IF sa at de skulle ordne slik at min gamle bilforsikring ble sagt opp! Er hittill bare blitt sendt fra den ene til den andre på telefon :sukk:

Skrevet

Denne tråden har nådd 1200 sider. :opplyser:

Skrevet

Stakkars deg, Bahia - håper du får ryddet opp i IF'ingen.

Kitten - 1200 sider? Jøss..

Skrevet
Imponerende tiger...

:Hehe:

:helen:

Gjest Wacmoc
Skrevet

Jeg skal se på Aleksander Rybak "konsert" idag, selv om jeg ikke har lyst :(

Fordi jeg er ei god veninne, og hu vil så gjerne se på. Overlever vel å høre sangen atter en gang, men herregud. Er så leeeeei ;P

Skrevet

Nei, men jeg har fått et par nye klesplagg og bøker :plystre:

Skrevet
Hvilken bøker?

Paolo Coelho!

Pilgrimsreisen

Veronika vil dø

Zahir

Også en som heter "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson. Den skal visst være woha.

Da har jeg noe å syssle med i sommer :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...