Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har snakket med ei hyggelig dame som likte klærene mine i dag.

Snakket hun med deg fordi hun likte klærne dine? Hva snakket dere om?

Skrevet
Jeg tror Trulta er overtroisk :)

:jepp:

Jeg har snakket med ei hyggelig dame som likte klærene mine i dag.

Det er hyggelig :tommelopp:

Skrevet

Jeg liker brokkoli, men spiser ikke stilken.

Skrevet

Jeg syns det er stilken som er best.

Skrevet

Jammen jeg vil ha busken også.

Skrevet

Jepp

Pokker, jeg har lyst på mer knekkebrød.

Skrevet

Jeg rasper brokkolistilken og 2 gulerøtter i brøddeigen når jeg baker brød :opplyser:

Skrevet

brokkolistilk i brød? Nå har jeg hørt det også! :ler:

Skrevet
brokkolistilk i brød? Nå har jeg hørt det også! :ler:

Det er sunt og smaker godt :fnise:

Skrevet
Det er sunt og smaker godt :fnise:

Sunt er det selvsagt, men jeg har aldri hørt om den vrien før. Dette må jeg tipse mamma om :jepp:

Skrevet

Jeg vurderer å spise knekkebrød igjen.

Skrevet

Jeg vurderer å spise en yoghurt

Skrevet

Jeg hadde brokkoli som tilbehør til middagen idag. Jeg pleier å kutte av de nederste 2cm av stilken og kaste. Resten av stilken skjærer jeg i tynne strimler, som jeg har nærmest som en rist nederst i gryten.

Jeg bruker bare 1/4dl vann, sånn ca., og bittelitt havsalt i vannet. Så tar jeg en passe klatt Kviteseidsmør på toppen av brokkoli hodet, når jeg legger det i det kokende vannet. På med lokk. Det tar ikke mange minutter (2-3), så har du en deilig smørdampet brokkoli. Knallgrønt, al dente og fristende.

Skrevet
Jeg hadde brokkoli som tilbehør til middagen idag. Jeg pleier å kutte av de nederste 2cm av stilken og kaste. Resten av stilken skjærer jeg i tynne strimler, som jeg har nærmest som en rist nederst i gryten.Jeg bruker bare 1/4dl vann, sånn ca., og bittelitt havsalt i vannet. Så tar jeg en passe klatt Kviteseidsmør på toppen av brokkoli hodet, når jeg legger det i det kokende vannet. På med lokk. Det tar ikke mange minutter (2-3), så har du en deilig smørdampet brokkoli. Knallgrønt, al dente og fristende.

Jeg datt av allerede her.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...