Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:ler:

Jeg føler meg iallefall ikke søt her jeg sitter i joggeklær i "sove-sveis".... :fnise:

Jeg har vært lenge opp altså, jeg har bare ikke giddet å ordne meg :lur:

Jeg pleier ikke å føle meg søt, så i dag er nok en fantastisk dag ^^ Men jeg har jo stelt meg en god del. Dusja, vaska håret og sminka meg og sånt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Thank you :klemmer:

:hoppe:

Herlig med nye bukser!!

Du ser sikkert veldig søt ut på noen cm avstand også!

Mhm. Også kosta de bare 199,- :biggrin:

Hihi. Takk for tilitten, men nei ;)

Skrevet
Herlig å våkne opp til sol :jepp: Jeg har allerede jaget diverse fluer rundt i huset... :ler:

Husk solkrem om du bestemmmer deg for å komme ut av slåbrokken :fnise:

Jeg bruker ansiktskrem som har spf 30 :jepp:

Jeg våknet med veldig røde kinn i dag, akkurat rundt kinnbena. Ser ut som jeg har tatt på rouge, men det har jeg altså ikke. Snålt :klø:

Skrevet
jaa-a, jeg tok noen fag på universitetet i hovedstaden Kampala :) bare i 5 uker, men likevel. Jeg rakk å se en del ekle doer på den tiden.

Men bortsett fra ekle doer, var det en spennende opplevelse? :)

Skrevet
Mhm. Også kosta de bare 199,- :biggrin:

Hihi. Takk for tilitten, men nei ;)

Jo

Skrevet
Jeg bruker ansiktskrem som har spf 30 :jepp:

Jeg våknet med veldig røde kinn i dag, akkurat rundt kinnbena. Ser ut som jeg har tatt på rouge, men det har jeg altså ikke. Snålt :klø:

Så flink du er :jepp:

Kanskje det bare var varmt i rommet så blodårene utvidet seg :)

Oi, så spennede med Uganda da, Haris :) Hvordan var det å gå skole der og hvordan kom du på at du i det hele tatt skulle reise dit?

Skrevet
Jo

Åkei, greit, jeg gir meg :fnise:

Skrevet

Jeg skal på butikken en tur :handle:

Skrevet
Men bortsett fra ekle doer, var det en spennende opplevelse? :)

Ja, spennende på en veldig slitsom måte. Hadde forkjølelse 2 ganger, diaré, spykvalme, bobler i huden, bivirkninger/hallusinasjoner etter malariatabletten og ja... det ødela jo litt, kan man si :P

Oi, så spennede med Uganda da, Haris :) Hvordan var det å gå skole der og hvordan kom du på at du i det hele tatt skulle reise dit?

Det var en del av et årsstudium (interkulturell kommunikasjon og globalt samarbeid), obligatorisk opphold i Uganda eller Thailand, så jeg valgte Uganda :)

Hvordan det var å gå på skole der kan vel egentlig ikke beskrives i en setning, eller et innlegg :) det var en berg-og-dalbane av spennende og grusomt.

Skrevet
Åkei, greit, jeg gir meg :fnise:

JIPPI!!!!

JEG HADDE RETT :danser:

Skrevet
JIPPI!!!!

JEG HADDE RETT :danser:

Egentlig så bare lot jeg som du hadde rett, fordi jeg ikke gadd å diskutere lenger :ler:

Skrevet

Idag skal jeg gå en lang, rask tur og deretter innom solarium. Fjerne hår på leggene, lakke neglene og vips så er vi klar for sommersesongen. :ler:

Skrevet

Hjertesukka - det høres ut som en deilig dag. :-)

Skrevet
Idag skal jeg gå en lang, rask tur og deretter innom solarium. Fjerne hår på leggene, lakke neglene og vips så er vi klar for sommersesongen. :ler:

Vær forsiktig i solarim da det inneholder 50 % mer UV-B stråler og 2-4 ganger så mye UV-A stråler enn sola her i Norge :opplyser:

:fnise:

Det hørtes koselig ut :) Du blir sikkert fine etterpå :jepp:

Skrevet

Hørtes deilig ut ja.

Jeg lurer på hva 2 tegn på den solsenga jeg tar betyr, har ikke tørt å trykt på dem. På den ene knappen er det bilde av en snøkrystall og den andre 2 blomstrer. Det er den beste senga på brun og blid.

Vær forsiktig i solarim da det inneholder 50 % mer UV-B stråler og 2-4 ganger så mye UV-A stråler enn sola her i Norge :opplyser:

Jeg liker å ta sol, tok sol i går.

Skrevet

Jeg tar aldri sol.

Jeg har handlet klær. Hjelp.

Skrevet

Fy faen! Dere har :skravle: kjempemasse uten meg.

Skrevet
Jeg har handlet klær. Hjelp.

Shopping er gøy :)

Fy faen! Dere har :skravle: kjempemasse uten meg.

Sånn går det når du ikke vil være sammens med oss.

Skrevet
Shopping er gøy :)

Sånn går det når du ikke vil være sammens med oss.

Jeg vil være sammen med dere, men kan jo ikke være her hele tiden. :fnise:

Skrevet

Halloisen girls :) !! Er dere klargjort til morgen -dagen ,eller hur ? Jeg har akkurat vasket av meg mold etter hagearbeid;litt lurt før 17 mai - klærne skal ordnes kanskje.. :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...