Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei, la oss heller snakke om boblebad. :-))))

Sola skinner, men kald vind fra havet, med litt sånn regnlukt.

Jeg håper da at været holder seg. Ørtenhundre gale nordmenn kommer til att være på Liseberg i morgen og jeg vil ditt.

JA VI ELSKER...

B-)

Jeg har ikke sjekka temperaturen, men jeg så nettopp naboen gå i tskjorte. Hun gikk forøvrig i t-skjorte i forrige mnd også, hun er vikting tror jeg :)

Tør du kjøre loop'en? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tør loope - jeg er Skytte. (og lykken er gjerne større enn forstanden!) :kul:

Skrevet

Jeg tør ikke loope, jeg tør knapt spise sukkerspinn. Men jeg tør å kjøre radiobil!

:hoppe:

Skrevet
Jeg drikker te.

Du også?

:tenker at Pjuks og Trulta er sånne T-skje-kjerringer:

Skrevet
Du også?

:tenker at Pjuks og Trulta er sånne T-skje-kjerringer:

:jepp:

Skrevet

Jeg hater utedoer. MEN jeg har opplevd verre! Offentlige toaletter i Uganda :spy: man måtte vasse i andres urin og avføring for å komme seg til hullet som man måtte stå oppreist og sikte på :(

Skrevet
Jeg hater utedoer. MEN jeg har opplevd verre! Offentlige toaletter i Uganda :spy: man måtte vasse i andres urin og avføring for å komme seg til hullet som man måtte stå oppreist og sikte på :(

Oj, har du vært i Uganda? Tell me all about it!

Skrevet

Jeg har lyst til å dra til Ghana

Skrevet
Det holder godt å bare si (uten en masse frem og tilbake) at du ikke er så storforlangende, selv om jeg trodde det på grunnlag av den utedo-bemerkningen. Jeg er nemlig meget vant til at det bare er toppen av et syte-isfjell (jeg har reist med mange unger). Jeg kjenner ikke deg, så jeg kan og ville aldri trekke slutninger om deg på grunnlag av noe så lite.

:hoho: Må si det føles litt spesielt at du sammenligner oss med sytete unger du har reist med....

Selv er jeg voksen og er selv mamma :ler:

Er jeg "godt vant" til noe så er det fordi jeg har unnet meg noe av egne tjente penger. Begynner å bli en del år siden jeg bodde hjemme og kunne være "bortskjemt" :fnise:

Men nok om den saken.....

Hehe, jeg må le. Sammenligner du meg/oss med det du er vant til fra barn? :ler:

:legrine:

Skrevet

God morgen alle sammen! :vinke:

Har dere hatt en fin dag hittil? Her skinner solen og samboeren min har tatt med seg ungen på trilletur så jeg får lest litt til eksamen her :jepp:

Skrevet
God morgen alle sammen! :vinke:

Har dere hatt en fin dag hittil? Her skinner solen og samboeren min har tatt med seg ungen på trilletur så jeg får lest litt til eksamen her :jepp:

Mårnings! Jeg sitter i slåbråkken og lurer på om jeg skal kle på meg snart.Sola skinner i dag også :sol:

Jeg holder på å nyser.

Bless you!

Skrevet

I dag ser jeg faktisk ganske søt ut. Hvert fall på noen meters avstand :P Også har jeg kjøpt meg nye bukser :hjerte:

Skrevet
Mårnings! Jeg sitter i slåbråkken og lurer på om jeg skal kle på meg snart.Sola skinner i dag også :sol:

Herlig å våkne opp til sol :jepp: Jeg har allerede jaget diverse fluer rundt i huset... :ler:

Husk solkrem om du bestemmmer deg for å komme ut av slåbrokken :fnise:

Skrevet
I dag ser jeg faktisk ganske søt ut. Hvert fall på noen meters avstand :P Også har jeg kjøpt meg nye bukser :hjerte:

:ler:

Jeg føler meg iallefall ikke søt her jeg sitter i joggeklær i "sove-sveis".... :fnise:

Jeg har vært lenge opp altså, jeg har bare ikke giddet å ordne meg :lur:

Skrevet
Oj, har du vært i Uganda? Tell me all about it!

jaa-a, jeg tok noen fag på universitetet i hovedstaden Kampala :) bare i 5 uker, men likevel. Jeg rakk å se en del ekle doer på den tiden.

Skrevet
Bless you!

Thank you :klemmer:

:hoppe:

Herlig med nye bukser!!

Du ser sikkert veldig søt ut på noen cm avstand også!

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...