Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så godt du ikke syter da. Jeg er bare drittlei av folk som er altfor godt vant. Det er mange sånne rundt om for tiden, i hvert fall i mitt liv.

Kan godt skjønne at du er lei folk som syter, men syns det blir litt merkelig at du uttaler deg om at vi syter bare for at vi sier vi ikke liker noe....

Det er forskjell på bortskjemte ungdommer som er godt vant og voksne mennesker som ikke liker noe :jepp: Det er ikke verre enn det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tide å begynne lesinga kanskje? :klø:

Skrevet
Det er mange ganger at en samtale starter med noe, som f.eks. utedo, for så å bli større og inkludere også andre ting, ting som samtaledeltakerne assosierer med emnet. Hvorfor kunne jeg ikke trekke andre ting inn i samtalen, som for meg passet til "utedo-emnet", selv om dere ikke umiddelbart tok sammenhengen?

Joda, vi forstod hva du mente, problemet er at du satte deg selv på en pidestall og kritiserte oss fordi vi simpelthen sier "vi liker ikke telt eller utedo". Du trekker konklusjon om at vi er for godt vant på latterlige grunnlag, og jeg blir ihvertfall provosert over å få noe slikt kastet etter meg. Hva vet vel du om mitt liv og mine holdninger?

Det går an å dra samtalen videre uten å være nesevis og trekke antakelser, det er poenget mitt.

Skrevet

Jeg sier også :natti: Jeg skal legge meg på den gamle utslitte madrassen, jeg har ikke en gang en seng, ikke en gang et adskilt soverom. Og jeg klager ikke ;)

Skrevet
Jeg sier også :natti: Jeg skal legge meg på den gamle utslitte madrassen, jeg har ikke en gang en seng, ikke en gang et adskilt soverom. Og jeg klager ikke ;)

God natt :goodbye: Sov søtt :)

Skrevet
Jeg sier :natti:

Natta! :)

Skrevet

God natt til deg óg :)

Skrevet
På tide å begynne lesinga kanskje? :klø:

hehe, så er det vi som egentlig skulle ha lest som fortsatt sitter her... :sjenert:

Skrevet
hehe, så er det vi som egentlig skulle ha lest som fortsatt sitter her... :sjenert:

Jepp.. Jeg pleier å være flink på sånt ;)

Skrevet
Joda, vi forstod hva du mente, problemet er at du satte deg selv på en pidestall og kritiserte oss fordi vi simpelthen sier "vi liker ikke telt eller utedo". Du trekker konklusjon om at vi er for godt vant på latterlige grunnlag, og jeg blir ihvertfall provosert over å få noe slikt kastet etter meg. Hva vet vel du om mitt liv og mine holdninger?

Det går an å dra samtalen videre uten å være nesevis og trekke antakelser, det er poenget mitt.

Det holder godt å bare si (uten en masse frem og tilbake) at du ikke er så storforlangende, selv om jeg trodde det på grunnlag av den utedo-bemerkningen. Jeg er nemlig meget vant til at det bare er toppen av et syte-isfjell (jeg har reist med mange unger). Jeg kjenner ikke deg, så jeg kan og ville aldri trekke slutninger om deg på grunnlag av noe så lite.

Skrevet

God morgen :-)))))))))))))))

Utedo?

Utedoer er så sjarmerende når andre forteller om det.

Selv kunne jeg ikke tenke meg utedo i hverdag eller feriedager. Jeg er ikke storforlangende.... kremt... tror jeg :-)

Skrevet

Nå skal jeg kle på meg og finne meg lit frokost.

Skrevet

Jeg gleder meg virkelig til lunsj. Frokosten var et eple og det er ikke nok.

Skrevet

Jeg gidder ikke snakke om utedoer og antakelser i dag. Det er tross alt lørdag, og det skal være en fin dag.

Hello Goldis og kattungen! Skinner sola hos dere? :sol:

Skrevet

Nei, la oss heller snakke om boblebad. :-))))

Sola skinner, men kald vind fra havet, med litt sånn regnlukt.

Jeg håper da at været holder seg. Ørtenhundre gale nordmenn kommer til att være på Liseberg i morgen og jeg vil ditt.

JA VI ELSKER...

B-)

Skrevet
Det holder godt å bare si (uten en masse frem og tilbake) at du ikke er så storforlangende, selv om jeg trodde det på grunnlag av den utedo-bemerkningen. Jeg er nemlig meget vant til at det bare er toppen av et syte-isfjell (jeg har reist med mange unger). Jeg kjenner ikke deg, så jeg kan og ville aldri trekke slutninger om deg på grunnlag av noe så lite.

Hehe, jeg må le. Sammenligner du meg/oss med det du er vant til fra barn? :ler:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...