Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg får låne det sant?

Selvfølgelig! Å, jeg hadde visst kjøpt en bukse også!

Skrevet
Selvfølgelig! Å, jeg hadde visst kjøpt en bukse også!

:helen:

Det er sikkert kjempefint alt sammen. :)

Skrevet

Det tror jeg også det er. Har du bestillt klær fra internet før?

Skrevet

Jeg har sansen for det. Jeg foretrekker HM.

Skrevet

Neste gang jeg skal kjøpe klær skal jeg bestille fra nettet.

Skrevet

Jeg tror dette er siste klesshopping på en stund.

Skrevet
Jeg tror dette er siste klesshopping på en stund.

Jeg leste kleshopping. :klaske:

Skrevet

Ingen av mine venner har pannelugg.

Skrevet

Huff huff,ein 17 åring som tiltales etter rasismeparagrafen,sørgelig,virkelig sørgelig...

Skrevet

Da får du ha en go natt :)

Skrevet

Hjertelig takk for d :)

Skrevet

I natt drømte jeg at jeg var i butikken, også møtte jeg en mann som hadde handlevogna full av kanelboller, sikkert 20 poser. Jeg spurte han hvor i all verden han hadde funnet så mange poser, fordi jeg pleier ikke en gang finne èn. Han sa at det var et hemmelig sted i butikken han visste om, men han ville ikke fortelle. Jeg ble kjempesåret!

Så drømte jeg at jeg fikk et kort fra ei god venninne som skrev at de skulle holde sjokoladefest hvor jeg var hedersgjest.

:dåne:

Skrevet
I natt drømte jeg at jeg var i butikken, også møtte jeg en mann som hadde handlevogna full av kanelboller, sikkert 20 poser. Jeg spurte han hvor i all verden han hadde funnet så mange poser, fordi jeg pleier ikke en gang finne èn. Han sa at det var et hemmelig sted i butikken han visste om, men han ville ikke fortelle. Jeg ble kjempesåret!

Så drømte jeg at jeg fikk et kort fra ei god venninne som skrev at de skulle holde sjokoladefest hvor jeg var hedersgjest.

:dåne:

:hoho:

Skrevet

Å drømme om sjokolade er visst bra, det er visst tegn på god helse :opplyser:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...