Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til den prisen der burde de holde litt :)

Jeg har bestillt klær fra HM igjen, Im on a shopping role!

Skrevet

Denne gangen har jeg kjøpt 2 kjoler, 3 topper, 1 jakke, 1 par sko, 1 gardigan, og 1 bukse :)

Skrevet

Oi! Salg nå også eller?

Skrevet

Noe på salg, noe ikke. Kom på 1400 kr til sammen, og det er vel ikke så værst ;)

Skrevet

nei det kan jo ikke være så ille pris

Skrevet

Jeg blir svett bare av å høre om det. Liker veldig lite å handle klær. Men når det klaffer, og jeg finner mye jeg liker, ekspeditøren/trisa er flink - så kan jeg handle for både 8 og 10 tusen i slengen. Ikke så rart da, så skjelden gjest jeg er på klessjappa.

Skrevet

Jeg er ikke glad i å gå i butikker selv, derfor så er jeg så glad for at man kan shoppe online :)

Skrevet

Jeg har aldri handlet klær til meg selv på nettet, men jeg har handlet til min kone. Fiffige søte eksklusive ting.

Skrevet

Jeg har lyst på jordbær :lur:

Skrevet

Jeg liker å shoppe både i butikken og på nett.

Skrevet

Jeg liker å handle i butikken hvis det ikke er for mye folk.

Skrevet
Jeg liker å handle i butikken hvis det ikke er for mye folk.

Da er en folksky... :jepp:

Skrevet
Da er en folksky... :jepp:

Nei det er man ikke.

Skrevet

Hva er en da? Nervøs...

Skrevet
Hva er en da? Nervøs...

Trenger man være noe som helst da? Det å gå i klesbutikker i "rushtid" innebærer ofte mye folk, lange køer til prøverom/kasse, osv. Det dreier seg om hvordan man liker å bruke energien sin, ikke nødvendigvis at man er nervøs eller folkesky.

Skrevet (endret)
Trenger man være noe som helst da? Det å gå i klesbutikker i "rushtid" innebærer ofte mye folk, lange køer til prøverom/kasse, osv. Det dreier seg om hvordan man liker å bruke energien sin, ikke nødvendigvis at man er nervøs eller folkesky.

:enig: enig

Endret av Geir-Anders
Skrevet

Jeg har tenkt å bestille aromaterapi snart :)

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...