Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage meg knekkebrød med hummus etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det godt da? Det har jeg aldri smakt, men ser spennende ut :jepp:

Jeg planlegger utdrikningslag som skal være om en måneds tid! Jeg gleder meg :) Jeg har aldri vært i utdrikningslag før jeg :sjenert:

Skrevet

Jeg har bare vært i 1 utrikningslag, det var en blanding av kjedelig, krampeaktig, og veldig stressende.

Hummus er veldig godt :)

Skrevet
Jeg har bare vært i 1 utrikningslag, det var en blanding av kjedelig, krampeaktig, og veldig stressende.

Hummus er veldig godt :)

Hva gjorde dere på utdrikningslaget da?

Skrevet
Hva gjorde dere på utdrikningslaget da?

Oppmøte kl 8 eller 9 hvor alle overrasket henne hjemme i leiligheten. Champagne og snikksnakk, også startet hele greia med at hun var 2 timer på spa mens vi satt utenfor og ventet :filer:

Så dro vi til fotograf og tok masse fine bilder av henne (og et felles), så stresset vi avgårde og hadde rebusløp i en evighet, så hjem og hadde fest. Innen festen begynte var alle utslitte og utsulta :)

Skrevet
:fnise:

Kan forstå at det var litt kjedelig, ja :ler:

Det kunne vært veldig gøy hvis det hadde vært planlagt bedre, spa, fotografering, rebusløp og fest med leker er alle bra ting, men det får være grenser for hva man skal få til på eks antall timer. Ingen klarte å bli fulle en gang :ler:

Men forloveden gjorde alt i beste mening, og brura blei da gift!

Skrevet

Ja, det er jo det som er meningen :ler:

Hva skal du bruke langhelgen på da?

Skrevet

Jeg skal nok ikke gjøre så mye annerledes enn hva jeg vanligvis gjør :fnise:

Håper jeg får gått meg en tur, gjort litt husarbeid, og lest i boka. Hva skal du gjøre da?

Skrevet

Jeg har en attpåklatt-lilllebror som skal bo hos oss i helgen for faren min og stemoren min skal reise bort (Vi ordnet tur til pappa da han fylte 50 år) så det blir vel litt filmtitting og nintendo-spilling kjenner jeg lillebror rett :fnise:

Skrevet

ÅÅ, jeg elsker nintendo! :biggrin:

Skrevet

Jeg skrubbet komfyren, vasket klær og støvsugde i dag så nå har jeg husarbeid-pause noen dager :fnise: Resten får samboeren ta fatt i :lur:

Skrevet

Vi kjøpte nintendo wii med Guitar Hero og det er en stor hit :ler: I julen var det meg på gitar og samboeren på trommer etter guttungen var i seng :ler:

Skrevet

Eneste nintendo'en jeg vet om er super mario fra tidlig 90-tallet :ler:

Skrevet

Jeg hadde en slik :) Utrolig morro :jepp: Jeg liker best de "gamle" spillene som Super Mario jeg da... Selv om jeg ikke er så utrolig spill-interessert til å begyne med :fnise:

Skrevet

Jeg elsker Amanda og Mark. De minner meg om snipp og snapp :)

Skrevet

Jeg også :fnise: Morsomme skruller :ler:

Jeg ble sittende i telefonen under nesten hele Ugly Betty... :snurt:

Skrevet
Jeg også :fnise: Morsomme skruller :ler:

Jeg ble sittende i telefonen under nesten hele Ugly Betty... :snurt:

Katastrofe!

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...