golda Skrevet 20. mai 2009 #24001 Skrevet 20. mai 2009 Jeg skal se på Aleksander Rybak "konsert" idag, selv om jeg ikke har lyst Fordi jeg er ei god veninne, og hu vil så gjerne se på. Overlever vel å høre sangen atter en gang, men herregud. Er så leeeeei ;P Wac, er du ikke litt for snill?
Pjukset Skrevet 20. mai 2009 #24002 Skrevet 20. mai 2009 Men Alexander skal sikkert synge noen andre sanger også?
golda Skrevet 20. mai 2009 #24005 Skrevet 20. mai 2009 Pjuks, jeg har stadig på radioen, men jeg har enda ikke hørt sangen hans. Sukk.
Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #24006 Skrevet 20. mai 2009 Wac, er du ikke litt for snill? Jo, jeg lurer litt på det noen ganger. Men Alexander skal sikkert synge noen andre sanger også? Aner ikke. Regna han bare har en jeg
Bahia Skrevet 20. mai 2009 #24007 Skrevet 20. mai 2009 Pjuks, jeg har stadig på radioen, men jeg har enda ikke hørt sangen hans. Sukk. Da lurer jeg på hvilken radiostasjon du hører på, for da vil jeg gjerne skifte over til den Begynner å bli litt lei nå av den sangen... Pjukset: Hvilke klær kjøpte du da? Har du bestillt igjen nå eller? Wac: Han har forhåpentligvis mer enn en sang.. Du må bare sørge for at hun gjør noe du vil gjøre neste gang! Da har jeg nettopp kommet inn fra deilig gåtur og en tur på lekeplassen
Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #24008 Skrevet 20. mai 2009 Da lurer jeg på hvilken radiostasjon du hører på, for da vil jeg gjerne skifte over til den Begynner å bli litt lei nå av den sangen... Pjukset: Hvilke klær kjøpte du da? Har du bestillt igjen nå eller? Wac: Han har forhåpentligvis mer enn en sang.. Du må bare sørge for at hun gjør noe du vil gjøre neste gang! Da har jeg nettopp kommet inn fra deilig gåtur og en tur på lekeplassen De sender den nesten ikke på radio norge. Hvertfall ikke i går eller mandag. Men prata litt om den Og jeg håper ikke han har mer enn en sang Holder med 5 minutter til den karen gitt. xD
Bahia Skrevet 20. mai 2009 #24009 Skrevet 20. mai 2009 Og jeg håper ikke han har mer enn en sang Holder med 5 minutter til den karen gitt. xD Du får ha med ipod
Pjukset Skrevet 20. mai 2009 #24010 Skrevet 20. mai 2009 Pjukset: Hvilke klær kjøpte du da? Har du bestillt igjen nå eller? Hehe, nei denne gangen hadde jeg et ærend i byen, så da ble det litt shopping Ikke noe store greiene, en sommerkjole/topp, tights, noen etterlengtede bh'er, og en hettegenser. Også har jeg kjøpt bønnepostei, er veeeldig spent på hvordan det smaker Har du hatt en fin dag så langt? Golda, her kan du høre Rybak:
Bahia Skrevet 20. mai 2009 #24011 Skrevet 20. mai 2009 Hehe, nei denne gangen hadde jeg et ærend i byen, så da ble det litt shopping Ikke noe store greiene, en sommerkjole/topp, tights, noen etterlengtede bh'er, og en hettegenser. Også har jeg kjøpt bønnepostei, er veeeldig spent på hvordan det smaker Har du hatt en fin dag så langt? Artig å handle litt Bønnepostei hørtes interessant ut Jeg visste ikke det fantes engang... Du må gi oppdatering etter første brødskive Jeg har vært på gåtur med sønnen min og det var jo veldig koselig. Men har brukt unødvendig tid i telefonen med IF... Første gang jeg ringte ble jeg satt over til 2 forskjellige som jeg måtte forklare til, før jeg plutselig ble lagt på til da jeg skulle settes over til tredjemann! Måtte ringe på nytt og gå gjennom 3 stykker og forklare igjen, før tredjemann sa han skulle ringe tilbake til meg i løpet av dagen. Det har da IKKE skjedd
Pjukset Skrevet 20. mai 2009 #24012 Skrevet 20. mai 2009 Artig å handle litt Bønnepostei hørtes interessant ut Jeg visste ikke det fantes engang... Du må gi oppdatering etter første brødskive Jeg har vært på gåtur med sønnen min og det var jo veldig koselig. Men har brukt unødvendig tid i telefonen med IF... Første gang jeg ringte ble jeg satt over til 2 forskjellige som jeg måtte forklare til, før jeg plutselig ble lagt på til da jeg skulle settes over til tredjemann! Måtte ringe på nytt og gå gjennom 3 stykker og forklare igjen, før tredjemann sa han skulle ringe tilbake til meg i løpet av dagen. Det har da IKKE skjedd Jeg ante heller ikke at det fantes bønnepostei, men hei så mye rart de har på Helios Æsj, så kjedelig med IF! Noen ganger skjer dessverre sånne ting, og man må børste irritert-støvet av seg og på'n igjen. I morgen får du sikkert snakke med noen som hjelper deg med en gang
Bahia Skrevet 20. mai 2009 #24013 Skrevet 20. mai 2009 Jeg ante heller ikke at det fantes bønnepostei, men hei så mye rart de har på Helios Æsj, så kjedelig med IF! Noen ganger skjer dessverre sånne ting, og man må børste irritert-støvet av seg og på'n igjen. I morgen får du sikkert snakke med noen som hjelper deg med en gang Jeg håper det Jeg elsker å handle på Helios! De har så mye bra Jeg handler mye te og økologiske produkter der
Pjukset Skrevet 20. mai 2009 #24014 Skrevet 20. mai 2009 Jeg håper det Jeg elsker å handle på Helios! De har så mye bra Jeg handler mye te og økologiske produkter der Jeg elsker Helios sine produkter, men det gjør ikke lommeboka Heldigvis har de noe av det samme hos innvandrersjapper! Jeg liker økologisk mat Jeg kjenner at jeg er litt klar for sommer'n er du?
golda Skrevet 20. mai 2009 #24015 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er veldig klar for sommeren. Jeg er nummen på tunga også. Klinte litt for mye pepperrot på maten...
Pjukset Skrevet 20. mai 2009 #24016 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er nummen på tunga også. Klinte litt for mye pepperrot på maten... Ja skyld på pepperroten du, frøkenfryd
Anbefalte innlegg