Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg skal se på Aleksander Rybak "konsert" idag, selv om jeg ikke har lyst :(

Fordi jeg er ei god veninne, og hu vil så gjerne se på. Overlever vel å høre sangen atter en gang, men herregud. Er så leeeeei ;P

Wac, er du ikke litt for snill? :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men Alexander skal sikkert synge noen andre sanger også?

Skrevet

Tuller du?

Har du ikke hatt på radio'n? :)

Skrevet

Pjuks, jeg har stadig på radioen, men jeg har enda ikke hørt sangen hans.

Sukk.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Wac, er du ikke litt for snill? :klem:

Jo, jeg lurer litt på det noen ganger. :fnise:

Men Alexander skal sikkert synge noen andre sanger også?

Aner ikke. Regna han bare har en jeg :ler:

Skrevet
Pjuks, jeg har stadig på radioen, men jeg har enda ikke hørt sangen hans.

Sukk.

Da lurer jeg på hvilken radiostasjon du hører på, for da vil jeg gjerne skifte over til den :fnise: Begynner å bli litt lei nå av den sangen...

Pjukset: Hvilke klær kjøpte du da? Har du bestillt igjen nå eller? :ler:

Wac: Han har forhåpentligvis mer enn en sang.. :fnise: Du må bare sørge for at hun gjør noe du vil gjøre neste gang! :jepp:

Da har jeg nettopp kommet inn fra deilig gåtur og en tur på lekeplassen :kul:

Gjest Wacmoc
Skrevet
Da lurer jeg på hvilken radiostasjon du hører på, for da vil jeg gjerne skifte over til den :fnise: Begynner å bli litt lei nå av den sangen...

Wac: Han har forhåpentligvis mer enn en sang.. :fnise: Du må bare sørge for at hun gjør noe du vil gjøre neste gang! :jepp:

Da har jeg nettopp kommet inn fra deilig gåtur og en tur på lekeplassen :kul:

De sender den nesten ikke på radio norge. Hvertfall ikke i går eller mandag. Men prata litt om den :)

Og jeg håper ikke han har mer enn en sang :P Holder med 5 minutter til den karen gitt. xD

Skrevet
Og jeg håper ikke han har mer enn en sang :P Holder med 5 minutter til den karen gitt. xD

:hoho:

Du får ha med ipod :lur:

Skrevet

Hehe, nei denne gangen hadde jeg et ærend i byen, så da ble det litt shopping :) Ikke noe store greiene, en sommerkjole/topp, tights, noen etterlengtede bh'er, og en hettegenser.

Også har jeg kjøpt bønnepostei, er veeeldig spent på hvordan det smaker :fnise:

Har du hatt en fin dag så langt?

Golda, her kan du høre Rybak:

Skrevet
Hehe, nei denne gangen hadde jeg et ærend i byen, så da ble det litt shopping :) Ikke noe store greiene, en sommerkjole/topp, tights, noen etterlengtede bh'er, og en hettegenser.

Også har jeg kjøpt bønnepostei, er veeeldig spent på hvordan det smaker :fnise:

Har du hatt en fin dag så langt?

Artig å handle litt :)

Bønnepostei hørtes interessant ut :fnise: Jeg visste ikke det fantes engang... :ler: Du må gi oppdatering etter første brødskive :fnise:

Jeg har vært på gåtur med sønnen min og det var jo veldig koselig. :jepp:

Men har brukt unødvendig tid i telefonen med IF... :kjefte: Første gang jeg ringte ble jeg satt over til 2 forskjellige som jeg måtte forklare til, før jeg plutselig ble lagt på til da jeg skulle settes over til tredjemann! Måtte ringe på nytt og gå gjennom 3 stykker og forklare igjen, før tredjemann sa han skulle ringe tilbake til meg i løpet av dagen. Det har da IKKE skjedd :sukk:

Skrevet
Artig å handle litt :)

Bønnepostei hørtes interessant ut :fnise: Jeg visste ikke det fantes engang... :ler: Du må gi oppdatering etter første brødskive :fnise:

Jeg har vært på gåtur med sønnen min og det var jo veldig koselig. :jepp:

Men har brukt unødvendig tid i telefonen med IF... :kjefte: Første gang jeg ringte ble jeg satt over til 2 forskjellige som jeg måtte forklare til, før jeg plutselig ble lagt på til da jeg skulle settes over til tredjemann! Måtte ringe på nytt og gå gjennom 3 stykker og forklare igjen, før tredjemann sa han skulle ringe tilbake til meg i løpet av dagen. Det har da IKKE skjedd :sukk:

Jeg ante heller ikke at det fantes bønnepostei, men hei så mye rart de har på Helios :)

Æsj, så kjedelig med IF! Noen ganger skjer dessverre sånne ting, og man må børste irritert-støvet av seg og på'n igjen. I morgen får du sikkert snakke med noen som hjelper deg med en gang :)

Skrevet
Jeg ante heller ikke at det fantes bønnepostei, men hei så mye rart de har på Helios :)

Æsj, så kjedelig med IF! Noen ganger skjer dessverre sånne ting, og man må børste irritert-støvet av seg og på'n igjen. I morgen får du sikkert snakke med noen som hjelper deg med en gang :)

Jeg håper det :fnise:

Jeg elsker å handle på Helios! De har så mye bra :jepp: Jeg handler mye te og økologiske produkter der :)

Skrevet
Jeg håper det :fnise:

Jeg elsker å handle på Helios! De har så mye bra :jepp: Jeg handler mye te og økologiske produkter der :)

Jeg elsker Helios sine produkter, men det gjør ikke lommeboka :fnise:

Heldigvis har de noe av det samme hos innvandrersjapper! Jeg liker økologisk mat :jepp:

Jeg kjenner at jeg er litt klar for sommer'n er du?

Skrevet

Jeg er veldig klar for sommeren.

Jeg er nummen på tunga også. Klinte litt for mye pepperrot på maten...

Skrevet
Jeg er nummen på tunga også. Klinte litt for mye pepperrot på maten...

Ja skyld på pepperroten du, frøkenfryd :lur:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...