Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
traff du?

Jeg trodde hun sendte meg masse kjærlighet.

Skrevet

Jeg sendte bort katta med sprettert.

Skrevet
Jeg sendte bort katta med sprettert.

Jeg har lært at det er slemt å bruke sprettert mot katter... :nei:

Skrevet

det er sant!

Skrevet

Men jeg brukte ikke sprettert mot katta, jeg brukte den med katta. Er ikke det heller lov?

Skrevet
Men jeg brukte ikke sprettert mot katta, jeg brukte den med katta. Er ikke det heller lov?

Bare hvis strikken er morken, og det var en liten kjøttbolle du brukte som ammunisjon.

Skrevet
Hei, Bahia!

Hehe, kan tenke meg at dere ikke syns det var stas å bli vekket så tidlig med tømmermenn :)

Men kjære så stas det var da Alexander vant, jeg var våken halve natta totalt høy på lykkerus :fnise:

God bedring med forkjølelsen!

Takk takk :jepp:

Ja, det var kjempemorro!

Da var ungen i seng og jeg kan slappe litt av :Hehe: Ikke morro å springe etter en liten en med hodepine og forkjølelse :fnise:

Skrevet
Bare hvis strikken er morken, og det var en liten kjøttbolle du brukte som ammunisjon.

Jammen det var katta som var ammunisjon. Jeg tok katta i sprettert'en og spratt henne avgårde :fnise:

Skrevet
Jammen det var katta som var ammunisjon. Jeg tok katta i sprettert'en og spratt henne avgårde :fnise:

Selvfølgelig. Det viser hvor sterkt det visuelle står. Etter kort tid glemmer vi hva vi har lest, men illustrasjonen sitter i minne.

Skrevet

God kveld, Golda! Alt bra her, solbrenten har gitt seg ganske mye og er sikkert helt borte i morgen. Er alt bra der?

Skrevet
Hallo og god kveld - og...

har alle det bra?

Nevverr better :tommelopp:

Skrevet

Stakkars Pjuksern som fikk svidd skinn. Fint du er mindre svidd.

Satyren - man mår bra av å henge i disse trådene, sant? :-)

Skrevet

Kan noen av dere geniene fortelle meg hva den trebitkalenderen man henger på veggen heter? Jeg får ikke googlet fordi jeg husker ikke kalendernavnet....

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...