Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Skikkelig digg den linken du sendte Lizzi =) Veldig fengende :ler:

Hvilken link?

Var det non av dere som så so you think you can dance i dag?

Det var nemlig en sang der som var så fin.

Når hun dama hadde gått ut skulle de vise tilbake blikk og det var da den sangen ble spilt tror jeg. en mann sang : end of the road. Og noe mer da men det var det jeg skrev ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hufse-tufsa
Jeg skal på sykehuset imorgen til rectoskopi, og på torsdag skal jeg til gastroskopi... :grine: Syns synd på meg selv ja....

:klem: lykke til. jeg ser på værmeldinga det er meldt storm og elendig vær. stemmer ikke med det de sa i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på sykehuset imorgen til rectoskopi, og på torsdag skal jeg til gastroskopi... :grine: Syns synd på meg selv ja....

:troest:

Skal få unna litt husvask i dag. "Kledde av" sengtøyet før jeg var stått opp, så blir iallefall det skiftet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger motivasjon til å dra meg på trening....

Om du IKKE drar å trene så blir du stor og stygg og feit og slaskete og ingen menn vil ha deg. Til slutt blir du også så muskelsvak at du ikke klarer å ga og blir sittende eller liggende resten av livet.

Dessuten er det VELDIG godt når du har trent og er nydusjet og kan sette deg litt med god samvittighet ;)

Løp og Kjøp - innvestering i god helse

:hoppe:

(nå gidder jeg ikke mer....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En time med hagerabeid ga mersmak; nå stikker jeg ut og kjøper løk til vårblomster!

Og det er foresten NYDELIG vær å være ute i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ikke vær lei deg, du gjorde en bra jobb - bortstt fra å si at jeg ble feit og fæl om jeg ikke gjorde det.... :cry:

Men, jeg fikk i alle fall raket masse og plantet ett stort bed (100cm x 70cm) fullt av forskjellige tullipaner, krokus, påskeliljer og anemoner. Og tømt lommeboken med 1500,- på nettopp innkjøp av ovennevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rectoskopi var AU! Men det gikk heldigvis fort over da... imorgen er det gastroskopi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...