Gjest hufse-tufsa Skrevet 14. oktober 2006 #5481 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvor er alle hen???? Eneste i verden jeg eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 14. oktober 2006 #5482 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kanskje den eneste av ditt slag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 14. oktober 2006 #5483 Del Skrevet 14. oktober 2006 *trekker meg tilbake til under den stenen jeg kom ifra* Såkalte vennen var ekkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 14. oktober 2006 #5484 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nei, nei nei Mener jo bare at du er unik (hvor er den robåten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #5485 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har sminke i hele ansiktet. Jeg bare må lære meg å vaske den vekk før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 14. oktober 2006 #5486 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det ligger en gammel avis her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 14. oktober 2006 #5487 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har ny avis. Kom ikke noe post til meg i dag Men alle andrer har fått, sånn har det vært de siste dagene. Det er postdama som hater meg. Men så det lå fevennen på bakken så jeg tok den med meg. Kan jo ikke komme tomhendt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 14. oktober 2006 #5488 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har du hatt deg med postmannen siden postdama hater deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 14. oktober 2006 #5489 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nei, hun har kronisk PMS. Jeg har forresten funnet støvletter nå på skoringen. Men de hadde bare i sånn lyse brun beige aktig greie, så mange sko har, og jeg har lit lyst på svart. Men jeg venter så jeg får se Men endelig! Noen som passet mine tynne legger nesten, og rundt tupp, og ikke for tynn hel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danseløva Skrevet 14. oktober 2006 #5490 Del Skrevet 14. oktober 2006 Farger håret mitt. Kjeeeeeeder meg for jeg hater å vente til det skal bli ferdig. Lite tolmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 14. oktober 2006 #5491 Del Skrevet 14. oktober 2006 Lizzi er tilgitt. Klart det, trenger ingen robåt du vennen - bare flyte på sjarmen det. Tweek som er lei seg for at det ikke kommer post: jeg er bare glad til jeg. synes det bare kommer regninger. i dag fikk jeg en tåpelig purring på en spørreundersøkelse jeg ikke har giddet å svare på. sende noen av regningene mine til tweek....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 14. oktober 2006 #5492 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvis du skaffer deg e-faktura er det kanskje litt gøyere og åpne postkassa Men jeg gleder meg på mandag og tirsdag for da får jeg pakker og penger. Det er jo reine julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 14. oktober 2006 #5493 Del Skrevet 14. oktober 2006 om jeg har e-faktura får jeg INGENTING i postkassa. Så heldig du er som får penger og pakke i posten. Og ny avatar har du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 14. oktober 2006 #5494 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ny og ny, hehe. Jeg får pakke fra hm, SN og LF Jeg digger å få pakker i posten. Ellers får jeg mye reklame. De eneste regningene jeg får er telefonregning og strøm, og har ikke fått noen av de enda så for meg er jo det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 14. oktober 2006 #5495 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har hatt den avataren før du da tydeligvis, ikke lagt merke til det jeg. Jeg får ikke pakker i posten fordi jeg sjelden bestiller noe. Men vil gjerne ha pakker fra venner etc. Jeg har fått både strøm og telefon. Enorme regninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 14. oktober 2006 #5496 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg får ikke strøm- og telefonregninger jeg, men internett-, husleie- og linseregninger dumper nedi postkassa her Får aldri noe gøy i posten her jeg bor nå, så nå går jeg i postakassa bare en eller to ganger i uka.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 14. oktober 2006 #5497 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fikk rydda ut av oppvaskmaskinen i pausen på deal or not deal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 14. oktober 2006 #5498 Del Skrevet 14. oktober 2006 begynner å bli litt lei av den deal or no deal greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 14. oktober 2006 #5499 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg får ikke strøm- og telefonregninger jeg, men internett-, husleie- og linseregninger dumper nedi postkassa her Får aldri noe gøy i posten her jeg bor nå, så nå går jeg i postakassa bare en eller to ganger i uka.... ← Jeg digger å gå i postkassa, for posten er alltid til meg. Men jeg lever i endelig-flyttet-ut enda, hehe Vi har husleie og men det kommer ikke i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 14. oktober 2006 #5500 Del Skrevet 14. oktober 2006 Katta vår slåss med en omstreifende katt i natt, og de bråkte sånn at jeg måtte opp av senga og ut for å kjefte. Bråkmakeren stakk, men vår pus ville ikke inn. Han passer på oss han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg